janken Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Hei Jeg merket meg at jeg har ganske høy ping på f.eks nettspill. Jeg leste at gamle drivere til nettverkskort kunne være en grunn til høy ping. Jeg har et SY-K7V Dragon Plus hovekort med innebygd nettverks"kort". Det jeg lurer på da er. Kan jeg oppdatere driverene til denne innebygde nettverksfunksjonen? Lenke til kommentar
Borf Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 virker litt rart, eg har prøvd mangen dorlegre netverkskort, men ingen som du får noko særlig høgare ping (slik at det lagger) på grunn av kvalitete på korte prøv med ein anna kort i maskina og se om problemet forsvinner Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Ville prøvd å gå på hjemmesiden til produsenten og se etter eventuelle oppdateringer til hovedkortet/nettverkskortet ditt. Ellers så bruk WinUpdate og se om M§ har funnet på noe smart :wink: Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Last ned ny driver. Hvis ikke det virker så prøv med et annet nettverkskort. Kan du ha virus (Klez f.eks)? Hvilke servere er det du prøver deg på? Hva får du i ping f.eks på gamesurf sine servere? [ Denne Melding var redigert av: Kafarsken på 2002-06-16 00:26 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå