Gå til innhold

Et forum for alle?

Anbefalte innlegg

Leser som oftest gjennom diskusjonene her på HW hver dag og i det siste synes jeg det fra enkelte medlemmer ikke dreier seg om å hjelpe andre, men om å ha det "løye" på andres bekostning.

Jeg tenkte at enkelte medlemmer kunne følge regelen " Dersom du ikke har et fornuftig svar eller noe som kan hjelpe vedkommende som spør, er du herved fritatt til å svare"

Følte du deg truffet av overstående regel? Det var vel kanskje en lettelse, nå trenger du nemlig ikke svare hvis du ikke har noe fornuftigt å si!

Vær klar over at det finnes folk på alle nivåer på forumet, nybegynnere og spesialister. En skrivefeil betyr ikke at de er idioter, eller at spørmålet kunne vært stilt på en mer "intelligent" måte

Ja til et forum for alle

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er vitsen i å uttrykke sin menining, hvis den ikke gir mening???? Det er litt kjedelig hvis du uttrykker en mening i andres diskusjon, som ikke gir mening..

Når andre svarer en som har spurt om noe får vi håpe at den som svarer har en mening som han kan stå for!

Endret av eivind04
Lenke til kommentar

Jeg elsker svar av typen "Jeg er ikke sikker, så du får spørre noen andre", særlig som første svar i en debatt (ironi!). Har ikke noe problem med å overse slike innlegg. Men det kan ha noe med at jeg som regel er i den eksklusive delen av hw-forumet der vi faktisk har en egen blable-tråd, så det pleier ikke være noe problem der nei. Derimot pleier mange debatter omhandle hvor vidt noe er lurt eller ikke _før_ trådstarteren i heletatt har fått svar på spørsmålet. For meg er det nesten som å diskutere hvordan man skal bruke hesten før man vet hvor mange bein den har.

edit: Fant forresten tilbake til en av mine første poster, følte meg ikke særlig høy i hatten etter en slik velkomst, men jeg lærte fort at hw er et forum med selvjustis på mange områder :thumbup:

Endret av fjartan
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...