theDurkan Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg har Zonelabs security suite, og bruker alle funksjonene. Bortsett fra IM security. Når jeg prøver å koble meg på irc, så får jeg opp meldingen: * Connecting to irc.efnet.se (7000) - * Unable to connect to server (Connection timed out) -130.243.52.250- [ Blocked by Zone Labs Security ] - -130.243.52.250- [ Blocked by Zone Labs Security ] Jeg har fått disse programmene til å fungere fint sammen før. Hvilke instillinger må je forandre på for at det vil fungere? Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Du har sikkert ikke latt IRC få internett tilgang. Du går bare inn i program controll på Zone alarm og lar den få internett tilgang Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Joda, den har tilgang på nett. Noe av det først ejeg sjekket. For sist jeg brukte disse to sammen, var det ingen komplikasjoner. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Er den åpen både som server og client? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Flyttes til Programvare. Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 kan jo være at det har bare med IRC og gjøre, hadde et problem med IRC selv, og da måtte jeg restarte pcen og skifte ip og reinstalere IRC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå