TEE Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 så må jeg le , da er telenor hatet ute igjen.har ikke folk noe annet en rykter og dritt å komme med da. ja jeg jobber der , svarer på telefon der fjortiser ringer inn og sier " internetten funker ikke" jaha hva er det som ikke funker - jo msn min slutta og virke så dere må få ut en montør for å fixe linja jippi er noen sånne om dagen. Vet nøyaktig hva du mener. Har noen sånne om dagen selv. Folk som forlanger å få byttet harddisk fordi de har fått sasservirus etc. Og de samme folkene er de som kaller oss på support amatører fordi de ikke får det de vil ha. Også samme type folk som kjefter en huden full fordi istykkerrivde USB-porter ikke dekkes av garanti. Men du, kan ikke du gi en beskjed til en kollega av deg for meg. Han som ba den eldre damen ringe for å få nye nettverkskortdrivere etter at det kom svart røyk ut fra baksiden av PCen hennes. Kan du fortelle ham at nye drivere ikke er nok for å få nettforbindelse igjen når både ADSL modem og nettverkskort er svidd? :!: Lenke til kommentar
sniperdybe Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Men du, kan ikke du gi en beskjed til en kollega av deg for meg. Han som ba den eldre damen ringe for å få nye nettverkskortdrivere etter at det kom svart røyk ut fra baksiden av PCen hennes. Kan du fortelle ham at nye drivere ikke er nok for å få nettforbindelse igjen når både ADSL modem og nettverkskort er svidd? skal sende den videre jeg , den var dagens Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Som noen påpekte har ikke denne tråden noe i Nettverk å gjøre, flyttes til Off-topic -> Annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå