christian232 Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg har tysk prøve i morgen og da må jeg bruke pc-ene, men dessverre så gjør skjebnen alt bare verre. Jeg oppdaterte THE CLEANER via TCA Alive og så finner den et Trojan. Det er jo på sett og vis bra at den finner det, men ikke når programmer fucker til hele windows. Jeg har sikkert trykket en trillion ganger på YES og No, men den spretter fortsatt opp. Det skal nevnes at jeg har registrert den forrige versionen. Men når jeg oppdaterte måtte den ha ny version, som The Cleaner sikkert vil ta penger for...? Men det er det minste problemet, nå skal jeg bare få bort popupen og skrive på word. Noenm ideer for hvordan jeg kan fjerne maset? TRENGER DYREBAR HJELP IDAG!!!!!§ Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 formater er det einaste er eg ser du kan gjere neida.. Start opp i sikkerhetsmodus, uninnstaler programmet og så prøver du igjen. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Du kan da alltids trykke alt+ctrl+del og avslutte prosessen... Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 har prøvd med ctrl+alt+delete. Den kommer opp uansett, men foreløpig skal jeg prøve å gjøre det som Efreet sa. Gud hjelpe meg! Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Du får ta en lite avgjørelse her. Hvis du ikke får avinstalert fra sikkerhets modus, vil jeg anbefale at du fysisk sletter filene fra program katalogen. Merk da at du vil få feilmeldinger siden den vil prøve å starte programmet, men det er bedre med litt feilmeldinger enn at du ikke får brukt pc'en....så kan du heller bruke tid på å rense registeret senere. Noe annet vet jeg ikke om at du kan gjøre, du kan også legge inn windows på nytt i en egen mappe, slik at du i det minste får opp windows og word, så du kan begynne å skrive, men det tar nesten like lang tid som å formatere og legge inn på nytt, så det hjelper kanskje ikke heller. Så, prøv dette, det burde ikke skje noe annet tull enn at maskinen vil klage litt på filer den ikke finner hvis du fysisk fjerner programmet fra mappen. Lykke til, Steffen Lenke til kommentar
bramat Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 hmm..har ikke du et antivirus prog som klarer å fjerne den ? I såfall vil jeg anbefale avast. Kan lastes ned gratis her Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 hmm..har ikke du et antivirus prog som klarer å fjerne den ?I såfall vil jeg anbefale avast. Kan lastes ned gratis her Tror det er antivirus-programmet som er problemet. Lenke til kommentar
Reff Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) hmm du kan sjå om du finner prosessen når du kjører regedit (start->regedit) der går du inpå hkey_curent_user -> software -> microsoft -> windows -> curent version -> run bruker aldri antivirus program så veit ikkje om du finner den der.. vist du finner prosesessen der så bare sletter du den slik at den ikkje starter opp når maskina starter... Endret 23. januar 2005 av Reff Lenke til kommentar
Highsky Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Restart og gå inn i safemode. Kjør deretter ad-aware for å fjerne programmet og prosessen. Jeg gjør dette ofte, for å fjerne alt mulig på maskina etter å ha fått en del trojanere og ad-ware på maskina. Funker helt greit. Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Tusen takk for hjelpen, det funket helt fint i sikkermodus. Fikk avinstallert det da. ALDRI MER CLEANER! Skal prøve ut avast isteden. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 ooh. utrolig dritt :S jeg hadde eit prosjekt for noen år siden. Der vi jobbet i 1 uke og skulle framføre det. Jeg skrev en detaljert dokument om hvordan å bruke winxp effektivt og tweake en del av det.. siste kvelden. sko printe ut 30sider. Og hva skjedde? joda. virus POFF tom harddisk Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Du kan eventuelt laste ned knopix, og bruke det som en midlertidlig løsning... Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Men ingen som vet hvordan en fikser problemet da? EDIT: Var litt kort i skallen når jeg postet innlegget. Meninga var at den skulle ligge en annen plass. Så vel så det Endret 27. januar 2005 av raffegutten Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Trodde det virket med sikkerhetsmodus jeg? Fikk du ikke de-installert virusprogrammet da? Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Her finner du mer informasjon om denne spywaren. Med informasjon om hva som skal fjernes. Lenke til kommentar
Lurifaxx1 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Cs ødelegger liv da Endret 27. januar 2005 av raptopp Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Bare jeg som ikke forsto den siste komentaren? EDIT: Vet du hvor den er kan du bare starte opp i dos eller linux og slette filen Endret 28. januar 2005 av Blackslash Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Tusen takk, nå er alt som det skal være! Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hva var det du gjorde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå