Gå til innhold

tysk prøve i morgen og pc-en virker ikke! HJELP


Anbefalte innlegg

Jeg har tysk prøve i morgen og da må jeg bruke pc-ene, men dessverre så gjør skjebnen alt bare verre.

 

Jeg oppdaterte THE CLEANER via TCA Alive og så finner den et Trojan. Det er jo på sett og vis bra at den finner det, men ikke når programmer fucker til hele windows.

 

Jeg har sikkert trykket en trillion ganger på YES og No, men den spretter fortsatt opp.

 

Det skal nevnes at jeg har registrert den forrige versionen. Men når jeg oppdaterte måtte den ha ny version, som The Cleaner sikkert vil ta penger for...?

 

Men det er det minste problemet, nå skal jeg bare få bort popupen og skrive på word. Noenm ideer for hvordan jeg kan fjerne maset?

 

 

TRENGER DYREBAR HJELP IDAG!!!!!§ :cry::cry:

post-25-1106487069_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får ta en lite avgjørelse her. Hvis du ikke får avinstalert fra sikkerhets modus, vil jeg anbefale at du fysisk sletter filene fra program katalogen. Merk da at du vil få feilmeldinger siden den vil prøve å starte programmet, men det er bedre med litt feilmeldinger enn at du ikke får brukt pc'en....så kan du heller bruke tid på å rense registeret senere.

 

Noe annet vet jeg ikke om at du kan gjøre, du kan også legge inn windows på nytt i en egen mappe, slik at du i det minste får opp windows og word, så du kan begynne å skrive, men det tar nesten like lang tid som å formatere og legge inn på nytt, så det hjelper kanskje ikke heller.

 

Så, prøv dette, det burde ikke skje noe annet tull enn at maskinen vil klage litt på filer den ikke finner hvis du fysisk fjerner programmet fra mappen.

 

Lykke til, Steffen

Lenke til kommentar

hmm du kan sjå om du finner prosessen når du kjører regedit (start->regedit)

der går du inpå hkey_curent_user -> software -> microsoft -> windows -> curent version -> run

bruker aldri antivirus program så veit ikkje om du finner den der.. vist du finner prosesessen der så bare sletter du den slik at den ikkje starter opp når maskina starter...

Endret av Reff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...