Gå til innhold

S939 AMD64 System hjelp

Anbefalte innlegg

Hei jeg vurderer å kjøpe meg nytt hovedkort,ram ,prosessor . Jeg har sett på nforce4 hovedkort men alle desse bruker PCIe noe jeg ikke har behov for.

Jeg har allerede et Geforce 6600GT AGP kort, må jeg da ha et nforce3 hovedkort om jeg vil unngå å handle nytt skjermkort ?

Hva er det beste Nforce3 hovedkortet på markedet i dag ?

Hvilken AMD 64 prosessor føler dere er best ? Jeg har litt lyst å klokke , så må vel ha en god kjøler? Hvilken kjøler anbefaler dere ? Den bør være stille og effektiv om det er mulig .

Så kommer det jeg er helt blank på , ram . Bør vel ha 1024 mb ram, men om det er PC3200 pc4000 osv har jeg ikkje peiling på ? Noen tips her ?

Tror dere 360W PSU vil holde til et slikt system ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppsettet til John Kåre ser meget bra ut. Men pass på når du kjøper PSU at den leverer en del på +12V. Helst 18A eller mer. (Mener at F/S gir 18A) Er spesielt viktig hvis du skal overklokke.

Har samme HK og CPU og er storfornøyd. Er noe å sette fingeren på: Er blant annet "kunn" 4 S-ATA porter og av de er bare to med PCI-lock. Ellers er jumperen litt dårlig plassert og at chipset viften kan virke litt støyende. Men kortet er stabilt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...