Horghen Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Har nettopp kjøpt ny data og en kamerat hjelpte meg med å bygge den. Når alt var på plass så prøvde vi å starte den, maskinen startet men skjermen var bare svart . Prøvde skjermen på en annen data, men den virket. Noen som vet hva jeg har gjort galt, eller hva jeg må gjøre? Har MSI K8N Neo2 Platinum 54G,AMD Athlon64 3500+, Corsair Value Select 1024Mb DDR PC3200 400MHz, Asus AX800XT 256MB AGP PE, Aspire X-Dreamer II Miditower black 400W ATX Lenke til kommentar
Horghen Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Ingen som vet om noe jeg kan gjøre??? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Vell, det er vel ikke så mye man kan gjøre hvis man har gjort alt riktig, enn å se om alle kablene sitter ordtlig i. Kanskje skjermkortet er ødelagt? Lenke til kommentar
lofotknut Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 harru huska på å kobla til den ATX kontakta? en kamerat av meg hadde samma problem. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Anbefaler at du går over alle koblingene en gang til. Kanskje plukke alt fra hverandre og sett det sammen igjen, det kan hjelpe. Dersom det ikke hjelper så kan du prøve skjermkortet i en annen PC som virker. Regner med at feilen ligger der. Lykke til. Lenke til kommentar
DanThaMan Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Sikkert prosessoren, kjenner en som hadede samme problemet, han prøvde å skifte ut alt uten om prosessoren. Til slutt prøvde han og plutselig kom det noe på skjermen, Er jo ikke 100% i dette tilfelle, men jeg ville ha gitt det et forsøk! Lenke til kommentar
Horghen Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Skal sjekke alt....får håpe at jeg ikke må sende tilbake noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå