vifteovn Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Tysk, norsk og engelsk. Lenke til kommentar
JSS Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Win2k = engelsk IE = engelsk osv... Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Hmmm :smile: For og gjøre en kort historie lang... Alt er på engelsk /jan Lenke til kommentar
ritz00 Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 for det meste norsk! WinXp (Norsk) OficceXP(NOrsk) Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Pure English/US.English her! Er det no som er på norsk, så er det egenskrevete dokumenter, eller nedlastet/kopierte filer! Lenke til kommentar
STURM Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Enig med Norlord! Alt som jeg kan få på engelsk er det. _________________ celeron 800@1000 abit be6-II 512mb ram gf2 wd 30gb LG 8*4*32 [ Denne Melding var redigert av: STURM på 2002-02-04 21:35 ] Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 mitt programvare oppsett : OS : RH Linux 7.2 (fresh installation,.. switched from MDK 8.1 & 8.2b1 to RH) Office: Koffice 1.1.1 & StarOffice 5.2 (Star officen bruker jeg lite) Tegneprogram : The GIMP (v.1.2) Browser : Opera 6 TP3 WindowMananger : WindowMaker 0.8 osv... bla, bla Lenke til kommentar
Galeris Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Win XP Engelsk Office XP Engelsk Adobe Photoshop 6.0 Engelsk :smile: Har erfart engelske OS som mer stabile... Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Av en merkelig grunn merker jeg det samme som Galeris. Alle de norske utgavene av forskjellige Os virker så uferdige og ustabile. Noen andre som merker dette? Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Det jeg har merket mest med norskspråklig prog. vare er oversettelser som ikke får plass, oversettelser som er helt på trynet, og at feilmeldinger i fx office er nesten umulige å finne ut av hvis de er på norsk, ettersom all web-dokumentasjon på problemene er på engelsk, og man må ha den eksakte engelske ordlyden for å finne frem. Go English asså. Alt annet blir bare rot. Egentlig greit nok å ha på norsk på jobben da, ettersom det er masse gamlinger som ikke kan engelsk, men de som kjører engelsk office+win ser ut til å klare seg like bra, ettersom de ikke har behov for å kunne annet enn å logge inn og starte et par programmer. Lenke til kommentar
bjahoff Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Brukar helst norsk programvare. Win2000 - Norsk IE6- Norsk Office XP - Norsk Resten er vel på engelsk Lenke til kommentar
salomo Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Alt på engelsk unntatt Explorer/Outlook Expr... Lenke til kommentar
Red Dog Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Jeg skjører alt på Engelsk! Det eneste jeg bruker av norsk er Office XP Professional. Jeg bruker på PC1: Windows XP Pro Engelsk, IE 6.0 Engelsk, Office XP Pro Norsk (grunnet hjemme sider for skolen...) og masse annet dill på Engelsk.. PC2: W2K Server Multilanguage (Kjører på Engelsk, men kan vælge andre språk også..) Office XP Pro Norsk), osv. PC3: Win XP Pro Norsk, Office XP Pro Norsk, IE 6.0 Norsk, Og mest mulig norsk på den.. For det er gamlingen sin maskin... Ellers er stort sett alt jeg har av programmer Engelsk, og en del har jeg på Norsk Også. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Alt på engelsk om det er å få tak i. bruker norsk tarstatur seff, men ellers alt på engelsk. Lenke til kommentar
formannen Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Quote: On 2001-11-16 11:25, formannen skrev:Windows 98SE - Norsk og engelsk evt. "Norwenglish"Office XP - engelskInternet Explorer 5.0 - engelskBruker det litt om en annen. Bruker norsk, engelsk og til og med tysk programvare. Er nå oppdatert til - Windows 2000 Pro - norsk(har engelsk også, men gidder ikke bry meg med det) - Office XP - engelsk (men bytter til norsk i løpet av tre uker) - Internet Exploiter 6.0 - norsk Som dere ser er jeg godt over til å ha det meste på norsk... dette er ikke gjort bevist, men har tatt den CDen som ligger nærmest i øyeblikket. Lenke til kommentar
Cali3D Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Heilt enig :wink: Alt på engelsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå