Cornelia Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Hei Maskinen låser seg hver gang jeg kommer til Windows avsluttes. Jeg har XP. Noen som vet hva dette kan skyldes? Forsøkte å formatere, men til ingen nytte. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Hvor lenge har dette problemet vært hos din PC? Lenke til kommentar
Cornelia Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Bare et par uker Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Hva mener du med at maskinen låser seg? Lenke til kommentar
Cornelia Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 at den henger da...og at jeg må skru den av med av og på knappen i stedet Lenke til kommentar
Dario Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Ja jeg hadde den buggen selv, en windowsupdate fikser saken. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg hadde noe lignende for en stund siden, da måtte jeg trykke på avslutt-knappen opptil flere ganger for å avslutte maskinen, en windows update fikset det.... Lenke til kommentar
riktig Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Hm, hadde samme problem selv med en fullt oppdatert Windows. Tok en format Lenke til kommentar
Cornelia Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Formaterte, samt lastet ned oppdateringer av Windows, men har fremdeles samme problemet! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 I kva punkt av avsllutningen låser det seg? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 I kva punkt av avsllutningen låser det seg? Les da. Windows avsluttes Lenke til kommentar
Cornelia Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 måtte visst laste ned ny BIOS. Så nå funker det Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hehe, har akkurat samme problem. PCen låser seg når det står WINDOWS AVSLUTTES. Hva skal jeg gjøre? Må jeg laste ned ny BIOS (til hovedkortet?)? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hadde samme problem på en sinnsyk gammel pc. Det fikk jeg aldri fikset, men innbiller meg at det var noe med gammel bios ja. Det skal også nevnes at den på mystisk vis skrudde på seg selv også, omkring 15-45 min etter jeg skrudde den av. Har ikke hatt det problemet med nyere pcer da. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Rett før det her begynte å skje, innstalerte jeg en ny bios (oppdatert) til hovedkortet. Kan hende det er det som er problemmet. Men det fungerte som det skal i begynnelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå