merl1n Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Hei! Har nettopp kjøpt k700i men har et problem. Den henger seg stadig vekk. Når den henger seg, veksler skjermen mellom å være helt svart og helt hvit, jeg får ikke trykket på noe og må egentlig bare vente en stund til den kommer seg igjen. Jeg får ikke slått den av uten å ta ut batteriet. Når den kommer seg igjen bruker den litt tid på å søke inn nettet igjen.. Har pratet med noen andre som hadde noe av det samme problemet, men som har fått ny telefon. Vet ikke om dette er akkurat det samme men. Kan det løse seg med en firmware oppdatering eller bør jeg bare sende den tilbake? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Du kan jo oppgradere ja, men det er ikke sikkert det fixer problemet helt. Min har nest nyeste firmware versjon og den henger seg av og til, men slår seg på igjen.. Vet ikke hva det er, men alle mobilene til vennene mine er sånn også! Inkl. Nokia. Men heldigvis skjer det ikke så altfor ofte da. Endret 24. januar 2005 av Alderon Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Hvordan finner jeg ut hva slags softwareversjon jeg har nå? Og hva er nyeste fra sonyericssons side? Finner jeg noen oversikt noe sted om når det har kommet nye oppdateringer? Så det var den som hadde oppdatert software via davinciteam sin klient. Er dette å anbefale? Hvordan blir det med garanti å sånt da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå