adsfiklam Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Har fått i oppgave å skrive et essay på skolen, og tenkte da å skrive om telenor. Noen som har noen tips om hva jeg bør ha med i essay-et? Kom også gjerne med "historier" og erfaringer du har hatt med Telenor, både når det gjelder mobiltelefoni og internett/adsl. Takk Endret 23. januar 2005 av yrjan Lenke til kommentar
So|o Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 50 min for å få hjelp til noe er nok litt drøyt.. har aldri ventet mer enn et par minutter. Ring heller selv for å sjekke hvor lang tid det tar før du skal skrive, så får du riktig info i essayet ditt. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 50 min for å få hjelp til noe er nok litt drøyt.. har aldri ventet mer enn et par minutter. Ring heller selv for å sjekke hvor lang tid det tar før du skal skrive, så får du riktig info i essayet ditt. 50 minutter var bare et ekesempel da, ikke fakta (tror jeg) Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Du kan jo f.eks gå inn her: http://www.telenor.no/om/ Hvis det var fakta du skulle ha om selskapet Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Ta med at de er de enest med 3g i norge kanskje? (hvis de er det da?) Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Netcom kommer i mars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå