Gå til innhold

kabel til skjerm?

AndersT2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-sXUHvn0e

Du skal kople pc'en til tv'en din. Viss det er via skjermkort (S-video) til tv (Scart), så er vel det best med S-video+stereo eine enden og scart i andre. Er i alle fall det eg har. Fungerer rimeleg greit.

Når eg først er i ein slik tråd, kan eg spørje følgjande:

Skal sikkert kjøpe meg ein 20" 2005FPW frå dell, bør eg kjøpe ein dual dvi-kabel då? Kvifor, eventuelt? Såg at hw-guiden tipsa om å kjøpe dual for 20" og oppover... betre kapasitet på kabelen kanskje?

Lenke til kommentar
jeg trenger en vga kabel når jeg skal kople meg til TVen min (som jeg ikke har enda) og så over kablene hos komplett. Men hvilken type skal jeg ha. Den jeg har i dag sitter fast i skjermen så jeg får ikke sjekket.

Er det denne med Han og Hun kontakter

Eller denne med Han og han kontakter

EDIT: Etter å ha lest informasjonen som var på Komplett sin side så virker det som om det er han-han som er skjøtekabel. Så da velger jeg å ikke uttale meg skråsikkert om hva du trenger.. Beklager..

Endret av Mercer
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-sXUHvn0e

Ok, ikkje rop hurra før du har skjermen i hende. Det kan du kome til å angre på, dersom du opplever det som andre har opplevt i høve Dell.

Men positive tankar er bra! Bestiller så fort han andre bestemmer seg for å ha, evt idet han trekker seg.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...