AndersT2 Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) jeg trenger en vga kabel når jeg skal kople meg til TVen min (som jeg ikke har enda) og så over kablene hos komplett. Men hvilken type skal jeg ha. Den jeg har i dag sitter fast i skjermen så jeg får ikke sjekket. Er det denne med Han og Hun kontakter Eller denne med Han og han kontakter Endret 25. januar 2005 av AndersT2 Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Kan vel regne med at det er han - han. Skjermer pleier å ha hunn-kontakt. Han - hun brukes som skjøtekabel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-sXUHvn0e Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Du skal kople pc'en til tv'en din. Viss det er via skjermkort (S-video) til tv (Scart), så er vel det best med S-video+stereo eine enden og scart i andre. Er i alle fall det eg har. Fungerer rimeleg greit. Når eg først er i ein slik tråd, kan eg spørje følgjande: Skal sikkert kjøpe meg ein 20" 2005FPW frå dell, bør eg kjøpe ein dual dvi-kabel då? Kvifor, eventuelt? Såg at hw-guiden tipsa om å kjøpe dual for 20" og oppover... betre kapasitet på kabelen kanskje? Lenke til kommentar
Mercer Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Det følger (!) med både DVI og VGA kabel når du kjøper den Dell skjermen. Hurra for Dell! Endelig noen som har skjønt det.. Lenke til kommentar
Mercer Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) jeg trenger en vga kabel når jeg skal kople meg til TVen min (som jeg ikke har enda) og så over kablene hos komplett. Men hvilken type skal jeg ha. Den jeg har i dag sitter fast i skjermen så jeg får ikke sjekket. Er det denne med Han og Hun kontakter Eller denne med Han og han kontakter EDIT: Etter å ha lest informasjonen som var på Komplett sin side så virker det som om det er han-han som er skjøtekabel. Så da velger jeg å ikke uttale meg skråsikkert om hva du trenger.. Beklager.. Endret 26. januar 2005 av Mercer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-sXUHvn0e Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Ok, ikkje rop hurra før du har skjermen i hende. Det kan du kome til å angre på, dersom du opplever det som andre har opplevt i høve Dell. Men positive tankar er bra! Bestiller så fort han andre bestemmer seg for å ha, evt idet han trekker seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå