lokeland Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Hva er egentlig forskjellen på plexi og acrylic (vet ikke hva det heter på norsk ennå ) Hvor får man kjøpt acrylic, og hvordan varmer man et stykke acrylic opp for å bøye det i form til noe? Kan dette gjøres med plexi? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Komplett.no selger AC Ryan sine hvertfall. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Hvor får man kjøpt acrylic-plater da? Og kan plexiglass varmes opp å bøyes i form også? Og hvordan varmer man det opp? Over ei komfyrplate? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 er ikke acrylic og plexi det samme? plexi får man oss glassmesteren og kan vermes i stekeovn (NB! gjør det sakte) eller med varmepistol Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Ok! Takk Plexi får jeg tak i.. Enten hos Clas Ohlson eller hos en glassmester! Men skal jeg altså varme dem på lav varme, lenge istedenfor med høy varme, kort..? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Ok! Takk Plexi får jeg tak i.. Enten hos Clas Ohlson eller hos en glassmester! Men skal jeg altså varme dem på lav varme, lenge istedenfor med høy varme, kort..? svak lenge. prøvde en gang fort og kort. bobler i plexien var resultatet med varmepistol har jeg ikke testet så mye enda. men di gangene jeg brukte den ble det veldigt bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå