lokeland Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 For å lage litt ekstra til kabinettet jeg skal lage, tenkte jeg å ha en beholder med (helst lysende) grønn væske som skal se ut som radioaktivt avfall eller noe sånt.. Noen som vet hvordan dette kan lages, eller hvor man kan få kjøpt noe sånt? Trenger også noe tett netting, slik som er brukt på høyttalerne her: Hvor får jeg tak i det? Var på Clas Ohlson igår og fant bare hønsenetting.. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 tror du kan få tek i noe UV aktiv veske på microplex.no (er ikke sikker) men da må du også ha UV lys Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 bare tar en vill greie her nå...vet ikke om det funker.... Biltema/Clas olson selger UV spray..... Du fyller den "boksen" du skal ha guggen i med vann/eller annet stoff og så sprayer du denne oppi? må legges sammen med et par UV lys da men... Vettafaen om det funker.... Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Slik netting tror jeg du kan få tak i, hos jernvare forhandlere. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Trur jaggumeg jeg skal prøve forslaget til Rxj0n her Men det krever jo en del spray, så jeg skakke ha så stort rør.. Skal også få blanda en litt tykk gugge for å legge rundt så det ser ut som om det renner over Ny post når jeg får lagd det! Lenke til kommentar
stidz Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Trur jaggumeg jeg skal prøve forslaget til Rxj0n her Men det krever jo en del spray, så jeg skakke ha så stort rør.. Skal også få blanda en litt tykk gugge for å legge rundt så det ser ut som om det renner over Ny post når jeg får lagd det! tror nok lakken bare legger seg på toppen Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 hei hvorfor betale masse penger på spray nå du kan kjøpe uv maling!!! det har jeg kjøpt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 hei hvorfor betale masse penger på spray nå du kan kjøpe uv maling!!! det har jeg kjøpt. Finnes det? Visste jeg ikke.. Hvor får jeg kjøpt det hen da? I en vanlig fargehandel? Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 hei hvorfor betale masse penger på spray nå du kan kjøpe uv maling!!! det har jeg kjøpt. Finnes det? Visste jeg ikke.. Hvor får jeg kjøpt det hen da? I en vanlig fargehandel? troe de selger uv maling i hobbybutikker... på biltema får du kjøpt en noelunde lik netting, vet ikke om det var det du mente, men du kan jo se..(Biltema->søk->Høyttalergrill) Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 hei hvorfor betale masse penger på spray nå du kan kjøpe uv maling!!! det har jeg kjøpt. Finnes det? Visste jeg ikke.. Hvor får jeg kjøpt det hen da? I en vanlig fargehandel? ja, tru di selge det på alle plasser der de selge maling Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 kanksje viss du putter maling i en beholder og putter noe stoff oppi for å holde den flytende? sprit...vetshe om dette ødelegger helt eller om det går... Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 UV stoff som egentlig er til vannkjølingen kan du jo bruke... Jeg blandet det i gelantin og vann, så ble det til en UV-reaktiv gele... Stoffet finner du her UV-reaktiv maling finner du her Håper det hjalp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå