enigmo Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Hei jeg er en gamer! men sliter med lydkort \ mic! Når jeg sitter på ventrilo (kommunikasjons prog) og jeg snakker i mic hører jeg plutselig de andre sier "FUCKA MIC" og da er sånn overdøvende skurr man kan ikke høre stemmen min! har testa 2 integrerte kort, og et Sb live 5.1 skjer med alle kortene :\ har testa 10 forskjellige mic! noen som kan hjelpe? Blir evig takknemlig! Mvh Endret 23. januar 2005 av Afseth Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Har du konfigurert Ventrilo korrekt da? Sannsynligvis er det ikke mikrofonen eller lydkortet ditt som er problemet. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Velkommen til forumet! Ser det er din første post, så vil anbefale deg å lese retningslinjene. Emnetittelen din sier absolutt ingenting om hva tråden omhandler. Denne gangen er jeg snill og forandrer tittelen for deg, men i fremtiden må du bruke fantasien og skrive hva tråden handler om. Skriv så beskrivende som du får plass til i emnetittelen. Dårlige emnetitler i fremtiden, kan føre til at tråden din blir stengt, og det tjener jo ingen på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå