Gå til innhold

Skjermkort til maks 10000 som skal kjøres i SLI

thomba14

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kraftig og kraftig fru blom  folk som kjøper DUAL CPU til spill er helt på tryne siden INGEN spill støtter det men derimot SLI er det noen få spill som gjør!

Servere passer jo bra som spillemaskiner :p (sarkastisk her så dere vet det..)

ehm, oppgitt jeg :hrm:

Endret av Godlike
Lenke til kommentar

Noen av dere sier det er bedre å kjøpe en ny pc til 5000... Kom med forslag til en PC til 5000 inkl porto som skal kjøre HL2 Doom3 WOW og andre høykravs *programer* uten noen problemer på Høy oppløsning og Detaljer... skulle gjenre ha likt å se det...

Lenke til kommentar
Noen av dere sier det er bedre å kjøpe en ny pc til 5000... Kom med forslag til en PC til 5000 inkl porto som skal kjøre HL2 Doom3 WOW og andre høykravs *programer* uten noen problemer på Høy oppløsning og Detaljer... skulle gjenre ha likt å se det...

Sikkert mulig hvis man ikke er så kresen på oppløsning og grafikk-detailjer :p

Lenke til kommentar
Hvis det er folk som skal bruke over 20000 på 2 cpu'er og et hovedkort som har gammelt chipsett som er helt ut og CPuene ikke gir noe kraft i forhold til prisen så er det HELT ok, men om folk kjøper noe veldig nytt og som faktisk duger litt så blir det helt FY FY opplegg? :no:

Duger litt? Vel om du vil spytte i 5000,- for at 1-2 spill skal få litt høyere fps, når de allerede går 100% flytende med ET av markedets råeste high-end kort, så be my guest...

Husk at ved å kjøpe ET 6800GT/ULTRA kort eller 800/850XT kort har du mer en nok power til de nyeste spillene, og de som kommer i løpet av året.

Derfor skrev jeg det jeg skrev. Dobbel CPU er det faktisk noen få brukere som har nytte av, og de har så stort behov at de er helt avhengig av det uansett.

Men det er ikke FYFY hva du vil kaste pengene dine ut av ruta på.. :p

Lenke til kommentar

Hvis man kan være så snill å lese det siste inlegget mitt.... *he**egud...* da blir det 4500 og ikke 10000 kan ikke folk lære seg å følge litt mer med en å lese det første inlegget og svare utifra det :thumbdown:

Bruk pengene på noe annet enn data da! Du har vel andre interresser? Hvis ikke kan du kjøpe deg en for alle pengene.

Det er snakk om 4500 av 10000... Gå heller til andre 15 år gammle og klag på de som bruker 20000på en pc... unødvendig inlegg :nei:

Endret av thomba14
Lenke til kommentar

Så kjøpte han faktisk ikke 2 nå. Da må det vel ikke bli sett på som spamming og tull hvis folk ønsker å gi gode råd?

Poster man her så må man også forvente å få gode tips om hva man bør og ikke bør gjøre. Dette var ikke til trådstarter men alle som skal sette bremser å feedback fra de som har litt greie på ting. Det er vel det som er hele poenget med forumet?

Sorry men klarer ikke dy meg når slikt skjer..

Lenke til kommentar
Har funnet ut hva jeg gjør... kjøper et POV 6800ultra nå... og venter til det blir billigere med å kjøpe det andre ;)

Lurt. :)

Veldigt godt valg:)

Foresten, om du vil brenne av de resterende 5500kr kan et godt lydkort og/eller mer RAM være godt å spytte inn, tenker siden broder'n din driver med video etc, så er ram lurt og ha:))

Lenke til kommentar
Foresten, om du vil brenne av de resterende 5500kr kan et godt lydkort og/eller mer RAM være godt å spytte inn, tenker siden broder'n din driver med video etc, så er ram lurt og ha:))

Ja tenkte å gjøre det :thumbup:

Og hvis det stemmer som i profilen din, at du har kun 80gb disk, ville jeg lagt inn en 250gb disk til. 80gb er ingenting hvis man skal lagre noe, spesielt videoredigering som suger plass....

Lenke til kommentar

Bare for å få litt klarhet. Du sa brodern ville bruke maskinen til video ting og andre krevende saker.

Er det video redigering han skal bruke den til? Encoding og decoding av filmer?

Burde bruke penger på mer lagringsplass, da filmene sikkert fort kan bruke opp plass på maskinen.

Og noe raskere ram enn 2,5cl.

Eller kanskje ha mer nytte av et CAD skjermkort.

I allefall bytte ut cd-brennern din med dvd-brenner, så han får brent ut arbeidet sitt.

Lenke til kommentar
Kjipt for han da... Man får jo en grei egen pc for 5000,-...

Han driver med video ting og andre høyt krevende ting en 5000kroners pc blir alt for lite...

Sikker på at du har tenkt helt igjennom dette? Det har du sikkert...

To av mine venner som er brødre, har hatt denne problemstillingen og det fungerte rimelig dårlig. Minste broren som skulle bruke maskinen til video redigering endte med å kapre maskinen siden slik arbeid er tidkrevende og de gangene han ikke satt ved maskinen så stod den og rendret.(gjerne en dag eller to)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...