Gå til innhold

Anbefalinger til et bra nedlastningsprogram

stians

Anbefalte innlegg

Er en egen guide om dette her, som heter den store P2P guiden om jeg ikke tar feil.

Foresten synes jeg selv at WinMX er knall, man finner og man får laste ned fra flere på en gang, men det er ofte en del sitting i kø, men etter noen timer på begynner tingene virkelig å svinge. Og så er det veldig lett å sette seg inn i.

Prøv DC++, du kommer til å bli imponert.

Har prøvd dc og liker det også, men dc er ikke så godt til små filer etter min erfaring, men jeg har kanskje vært på feil hubber også da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siden suprnova ikke eksisterer lengre, er det heller ikke ulovlig å diskutere her. Angående en persons hensikter, er det verken min eller din sak. Ikke noe vits å være tankepoliti her..

Han lastet ned fra suprnova, og tenkte å finne en erstatning for nedlastningene han gjorde derfra. Som igjen vil si ulovlig materiale.

EDIT: Også dette med konsekvens. Synes f.eks denne tråden også viser til "tankepoliti" som du sier:

http://forum.programmer.no/index.php?showt...and,stenges+iso

Endret av Dell_Inspiron
Lenke til kommentar

Ok for elt de som gnåler om ulovlig nedlastning her inne vet vell ikke hva jeg brukte suprnova til!... kansje brukte jeg suprnova til å finne Freeware og "amatør" filmer uten copy right på..

Har vell aldri sagt at jeg skal laste ned pirat kopierte programmer eller Spill!!

Hva folk her inne tenker eller tror jeg bruker dc++ elller brukte suprnova til kan vell være det samme de kan tro hva de vill men det er kun jeg som vet...

Kansje jeg bare ville ha en side der jeg kan finne alt LOVLIG samlet på en plass..

Eller kansje jeg vill bruke det til å laste opp noe jeg har laget !?!?!!!

At folk skal drive å raportere en "uskyldig" tråd som dette skjønner jeg ikke men sett i gang jeg får vell lage en ny da der jeg formulerer meg på en annen måte ?

Lenke til kommentar
stians: Jeg rapporterte innlegget til han som linket til en viss side, og ikke hele tråden. Slutt å gnåle, og kom deg on-topic i din egen tråd.

Har du for eksempel prøvd programmene vi har foreslått?

He He Sorry da

Jeg gnåler bare forde at det er så veldig mangen andre som gnåler....

Ikke rettet mot noen spesiell person..

Ja jeg har prøvd dc++ men jeg syns faktisk ikke det er noe spes

sliter fortsatt med det samme finner kun det jeg vill ha hos folk som ikke har ledige slots.....

men men jeg vill få lyse 4mbit linje om et halvt års tid kansje jeg kan få noen slots hos noen da..

noen som vet om noen gode hubber..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Er det noen som vett hva jeg bør gjøre da sdc++ ikke vill save seg vis jeg adder survere til favourite hubbs. Og hvordan kan jeg slippe og fikse på innstillingene hver gang jeg skruer sdc++??

Trykker på avkrysningsfeltene for siden av hubbene du vil skal starte neste gang du tar på sdc++ :ermm: .... Gjøres inne i "favorite hubs"

Lenke til kommentar
Er det noen som vett hva jeg bør gjøre da sdc++ ikke vill save seg vis jeg adder survere til favourite hubbs. Og hvordan kan jeg slippe og fikse på innstillingene hver gang jeg skruer sdc++??

Trykker på avkrysningsfeltene for siden av hubbene du vil skal starte neste gang du tar på sdc++ :ermm: .... Gjøres inne i "favorite hubs"

Ok takk skal prøve det :D:yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...