stians Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Hei jeg lurer på hvor jeg kan finne et bra nedlastnings program.. har tidliger brukt bit torrent (suprnova.org) (Til å laste ned "Freeware") Men nå er jo den nedlagt.. Jeg bruker morpheus til å laste ned musikk og div ("freeware") det funker helt greit tildet men når det kommer til andre ting syns jeg ikke det funker så bra.. Har også brukt Dc++ men der går det alltid en evighet for å få laste ned/opp ting.. men på dc står jeg ofte i kø i det uendelige.. er det kansje jeg som er på feil hubber ? Å med freeware mener jeg ting som ikke er ulovlige Endret 22/1 kl 18:40 Omformulert diverse ting slik at jeg ikke trokker noen på tærne som jeg visst gjorde slik den stod før!!! Håper at det ikke er noen tvil om hva det skal brukes til nå KUN LOVLIG!! Emnetittel redigert. "Bra nedlastnings programm" er dårlig bruk av emnefeltet. Vennligst ta en titt på hva nettiketten sier om dette, og prøv å lage en mer beskrivende emnetittel neste gang. PoleCat. Endret 12. februar 2005 av PoleCat Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Ooops, stenges nok snart . Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Hei jeg lurer på hvor jeg kan finne et bra nedlastnings program.. har tidliger brukt bit torrent (suprnova.org) Men nå er jo den nedlagt.. Jeg bruker morpheus til å laste ned musikk og div det funker helt greit tildet men når det kommer til andre ting syns jeg ikke det funker så bra.. Har også brukt Dc++ men der går det alltid en evighet for å få laste ned ting.. men på dc står jeg ofte i kø i det uendelige.. er det kansje jeg som er på feil hubber ? Er nok du som laster ned fra brukere uten ledige slots ... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 DC++ (nettverket DC++ bruker) er det beste i mine øyne, og det at du står uendelig lenge i kø kan kun skyldes at du er på dårlige huber.. Del mye, og få mye tilbake. Det er vel ikke lenge før denne tråden stenges heller vil jeg tro Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 du vil nok finne litt mer info om hester på www.google.no *kremt* Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Hvorfor skulle denne tråden stenges? Har det vært noe snakk om warez? Det er lov å laste ned musikk, og «div» kan egentlig være alt mulig. Etter mine erfaringer er DC++ det beste. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) *fjernet* en slags erstattning til suprnova Endret 23. januar 2005 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) -link- en slags erstattning til suprnova OK, nå rapporteres denne. Les retningslinjene. Endret 23. januar 2005 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Linker til ulovelig nedlastingsmateriale skal vi ikke ha noe utav. Linken er nå fjernet. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Ooops, stenges nok snart . Neida. Selve nedlastingsprogrammene er ikke ulovelig å benytte seg av. Hinting om nedlasting av piratkopier osv, vil der i mot føre til at tråden stenges. Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Neida. Selve nedlastingsprogrammene er ikke ulovelig å benytte seg av. Hinting om nedlasting av piratkopier osv, vil der i mot føre til at tråden stenges. Mulig jeg husker feil, men suprnova var vel ikke stede for å laste ned linux-iso'er? Mulig han brukte bittorrent og DC++ til å laste ned lovlig musikk også, men skjønner ikke helt vitsen når man kan laste de ned direkte fra websidene til de det gjelder. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Neida. Selve nedlastingsprogrammene er ikke ulovelig å benytte seg av. Hinting om nedlasting av piratkopier osv, vil der i mot føre til at tråden stenges. Mulig jeg husker feil, men suprnova var vel ikke stede for å laste ned linux-iso'er? Mulig han brukte bittorrent og DC++ til å laste ned lovlig musikk også, men skjønner ikke helt vitsen når man kan laste de ned direkte fra websidene til de det gjelder. Siden suprnova ikke eksisterer lengre, er det heller ikke ulovlig å diskutere her. Angående en persons hensikter, er det verken min eller din sak. Ikke noe vits å være tankepoliti her.. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Hvis du bruker DC++ gå på svenske hubber. I Sverige så er bredbånd nesten gratis i forhold til Norge. Du finner lett en 10mbit linje til rundt 500 sek pr mnd. Fordelen er at svenskene ofte har like bra hastigheter både opp og ned. Ikke som i Norge hvor du får 2048/256 for de samme pengene. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 WinMX er bra Nei, så absolutt ikke. I alle fall ikke før du argumenterer for hvorfor det er så bra. Lenke til kommentar
johnped Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Har aldri hatt trøbbel md WinMX..... men skal kanskje inrømma at det ikke er av det kjappeste da... Men hvorfor er ikke du enig..? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Tror ikke han er den eneste her Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Er en egen guide om dette her, som heter den store P2P guiden om jeg ikke tar feil. Foresten synes jeg selv at WinMX er knall, man finner og man får laste ned fra flere på en gang, men det er ofte en del sitting i kø, men etter noen timer på begynner tingene virkelig å svinge. Og så er det veldig lett å sette seg inn i. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Er en egen guide om dette her, som heter den store P2P guiden om jeg ikke tar feil. Foresten synes jeg selv at WinMX er knall, man finner og man får laste ned fra flere på en gang, men det er ofte en del sitting i kø, men etter noen timer på begynner tingene virkelig å svinge. Og så er det veldig lett å sette seg inn i. Prøv DC++, du kommer til å bli imponert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå