Gå til innhold

Ta bilde av etterslepet

bureaucrator

Anbefalte innlegg

Kan noen av dere forsøke å ta et bilde av etterslep? :idea:

Kanskje dere må være to; den ene beveger musa raskt f.eks. i UT2004, den andre tar bilde i det den første sier "en, to, ...tre". Er dette mulig? Det burde jo være enklere for de som har dårlig spillskjerm med mye etterslep enn de som har lte etterslep. Men det kan jo være en utfordring. Og for å løse litt opp i usikkerheten rundt dette. Noen sier at det er, andre at det ikke er etter slep. Hvis noen kasn ta et bilde og si: "Der er påviselig etterslepet" hadde det vært fint.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med bruk av kamera så vil den kanskje hende at kameraet selv laget etterslepet. Så den oppgaven kan være meget vanskelig. Har du selv prøvd å ta bilde av en person som løper? Da lager som regel kameraet etterslep fordi personen beveger seg fortere enn kamera oppfatter. Hvis noen har ekstremt dyre proff kameraer så kan de kanskje få dette til.

Lenke til kommentar
Med bruk av kamera så vil den kanskje hende at kameraet selv laget etterslepet. Så den oppgaven kan være meget vanskelig. Har du selv prøvd å ta bilde av en person som løper? Da lager som regel kameraet etterslep fordi personen beveger seg fortere enn kamera oppfatter. Hvis noen har ekstremt dyre proff kameraer så kan de kanskje få dette til.

Jeg forstår. Men jeg tror altså det er mulig, og jeg kjenner ikke til noen som har gjort det. Etterslep blir derfor noe "subjektivt", og det kan være litt uheldig.

Lenke til kommentar

Jeg forstår. Men jeg tror altså det er mulig, og jeg kjenner ikke til noen som har gjort det. Etterslep blir derfor noe "subjektivt", og det kan være litt uheldig.

Jeg har selv gjort forsøk på å ta bilde av etterslep, men mitt kamera hadde alt for treg lukketid, slik at hele bildet framstod so uskarpt, og representerte ikke de faktiske forhold på noen måte. Derfor stiller jeg meg skeptisk til muligheten for å ta bilde av etterslep i det hele tatt. Det er meget mulig det går an, men spørsmålet er vel om noen som leser denne tråden har tilgang til utstyret som må til..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...