Kjellis Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Fant et program der du kan forandre login-screen'n til win xp. Finns masse forskjellige login screens du kan laste ned der også. Utrolig kuult prg! http://www.xp-erience.org/sections.php?op=...ticle&artid=127 (Sikkert mange som allerede har dette prg allerede, men til alle dere som ikke har..... :smile: Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Fint at du informerer om stilige ting du finner på nettet, men må desverre si at dette har vært kjent for de aller fleste her inne ganske så lenge... Men.. ikke slutt med å gi tips om gode sider eller.no Lenke til kommentar
HGL Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Nyttig informasjon, fint. Fordi om noen vet om siden, betyr det ikke at alle vet om den. Jeg hadde stort utbytte av å besøke den siden, takk skal du ha. Keep up the good work1 Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Kjør på med tips! Ikke hør på folka øverst i tråden. Spar dere for "det har jeg visst lenge"-holdninger. Det er rett og slett patetisk. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Det er bedre og poste slike ting en gang for mye, istedet for at det kanskje aldri blir postet. Selv om f.eks. 50% her på forumet har hørt om saken/programmet før, så kan det jo hende at de resterende 50% finner det interessant? Jeg håper det ikke skal bli slik at folk skal være redde for å poste en sak, fordi kanskje har noen hørt om det før. Så leseo: i skammekroken med deg og fjortisholdningen din Og til Kjellis: bare fortsett å del ting du finner på nettet med oss. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Heh, stiligt :smile:. Jeg visste heller ikke om det stilige greiene der :smile: Lenke til kommentar
dessident Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 http://www.boomgames.com har en guide òg, tror jeg. Lenke til kommentar
RUF Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Takk for siden Kjellis! har nettop lastet ned en tøff logon fra siden du skrev :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå