stima Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Hei! Jeg er helt ny på dette, men jeg lurer på om det går og hvordan jeg kan få mer ut av pc min (overklokke). Jeg har følgende: AMD Athlon xp 2600+ 2,08Ghz, 1 Gb ram vet ikke hvilken type, Asus A7N8X hovedkort, Radeon 9600 pro skjermkort. Takker for alle svar Mvh stima Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Det går fint an å klokke med det Hvis du finner ut hvilken RAM du har så hadde det vert fint Anbefaler deg å lese noen overklokkingsguider, og manualen til HK'et ditt faktisk Står mye fint der... Klokkina gjør du i BIOS. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Pass på at du har god nok kjøling. Skal ikke denne i overklokking av CPU? Endret 24. januar 2005 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
PO4nuke Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 For å overklokke det skjermkortet kan du laste ned riva-tuner som du får en veldig god forklaring på herOverklokking-guide... tror topic passer her siden han spør om flere ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå