lokeland Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Skal lage "det ultimate LAN-kabinett". Og da har jeg valgt å kjøpe hovedkortbrett! Jeg så på et fra Lian Li (http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=LLMBT&toc=3095), men syntes det var litt i dyrt.. Noen som vet om noe billigere, eller hvordan det er mulig å få tak i noe slik billig? Er bare 14 år, og ganske skralt med penger.. Og utgiftene til kabinettet ellers blir jo dyre.. Endret 23. januar 2005 av brainbug90 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Syns ikke det var så dyrt, med vifte og hele bakplata..... Hva med å pante litt flasker og hjelpe mor og far med forskjellige ting, kan bli litt cash ut av det du Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Jobber.. KAN bruke 300 på det, men VIL helst ikke.. Kan jo ta det fra et ødelagt ATX-kabinett da! Finneet på dynga og vaske.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jobber.. KAN bruke 300 på det, men VIL helst ikke.. Kan jo ta det fra et ødelagt ATX-kabinett da! Finneet på dynga og vaske.. Jepp ! Det kan du gjøre men da må du nok bruke litt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Jupp.. Den gangen jeg får kjøpt en :s 250 er jo EGENTLIG billig.. Men har nettopp brukt 1000 på andre ting.. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 hmm når jeg ser denne tråden lurer jeg på en ting.. Jeg får et TT Tsunami kabinett imorra(hele pcen da) men finnes der en mulighet for å kjøpe hovedkort brett til dette... Litt OT for det du er ute etter men bare lurer 250 erke mye penger men du må jo tenke frakt også men det er fortsatt bare 350 ca. støvsug,selg noe(hehe ikke deg selv) jeg sitter f.eks med tonenvis med warhammer(ikke spørr),det er mange muligheter. Hvis du har en pc butikk i byen nær deg kan du spørre om du kan bestille gjennom de. det gjør jeg og jeg får frakten gratis og garanti fra de at alt passer. Der får jeg det også for prisen på nettet...bare å spørre kanke tape noe på det! Litt mer OT...hva f*** mener du med PHP? Me n00b...ok da ikke så mye at det gjør noe.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jupp.. Den gangen jeg får kjøpt en :s 250 er jo EGENTLIG billig.. Men har nettopp brukt 1000 på andre ting.. Selg vekk noe du ikke har behov for mer.... Lenke til kommentar
MagE Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 lurer på om q-tek har noen billige kabinett (hele) som koster 200 (jeg er ganske usikker) dynga er nok den beste plassen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå