SebRam Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Skal straks kjøpe Shuttlen min, men vil gjerne få noen tilbakemeldinger om det jeg har valgt. Hadde vært fint om noen kunne sjekket for sikkerhets skyld om alle komponentene passer sammen. Her er det jeg har valgt ut: Shuttle SB95PV2 Sokkel 775 - 350WIntel Pentium 4 - 3.4 GhzOCZ 2 x 512MB - DDR2 (Value Series)Western Digital - 74GB Raptor Sapphire Radeon x850XT PEPioneer DVR-108 Double Layer (DVD-Brenner) Vennligst hjelp Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Har det seg ikke sånn at alle P4 775 er Prescott? I en Shuttle vil det bli ekstremt (!) varmt. Har selv Prescott (478) i et miditower, men er fryktelig plaget av temperaturen. Vil nok ikke være noe problem å oppdrive et 754/939-system til samme pris. Ja, det vil passe sammen slik det er nå. Endret 23. januar 2005 av Jarbra Lenke til kommentar
apwr Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Ja, dette passer fint sammen! Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Har det seg ikke sånn at alle P4 775 er Prescott? I en Shuttle vil det bli ekstremt (!) varmt. Har selv Prescott (478) i et miditower, men er fryktelig plaget av temperaturen. Vil nok ikke være noe problem å oppdrive et 754/939-system til samme pris. Ja, det vil passe sammen slik det er nå. Er obs på dette med dårlig kjøling. Skal først kjøpe alt, blir det veldig varmt så får jeg sette inn et par små-vifter, ram kjøling og evt. noe mer Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 75 gb lagringsplass... :/ er klar over at dette er en raptordisk, men... hvor skal du gjøre av alt? Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Hehe litt lite med 74GB ja, men skal vel kjøpe en 200GB Caviar senere. Akkurat nå har jeg ikke pengene til det Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 x850 er jeg litt usikker på om du kan bruke i en shuttle,. en shuttler har som mange vet 3 spor ett tilk agp å ett til pci x850 bruker jo begge sporene pga kjøleren. vis agp sporet er innerst så er kjøleren mot kabinett platen da går det men vis agp porten er yterst da kan du kun bruke den uten deksel vis ikke blir det ikke plass til kjøleren...evt ta dremelen fram vis du vil Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg er litt usikker på det selv, men har sendt mail til Shuttle support. De sa det skulle gå greit, har mailen dems enda i tilfelle noe galt skal skje Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 ta å spør noen andre som har shuttle evt om du kan skaffe deg et bilde...hadde jo vert tosje at kortet ikke passet ! Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Veldig få som har denne barebonen da :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå