Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Justere opp farten hosTelenor ADSL

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer paa om det koster noe aa ogradere farten paa telenor adsl, altsaa aa faa den hoeyste farten telenor tilbyr paa ADSL.

Jeg vil bare ha det for 2-3 mnder.

Er dette mulig, hva koster det og hvor lenge maa jeg vente foer dem oppgraderer farten ?

Takke for alle svar.

Endret av bergetun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Typhon

Takker for svar

Til dere andre, saa gidder ikke jeg aa ringe fra Australia til Norge for aa spoerre ett saant simpelt spoersmaal naar folk her paa forumet (har iallefall veart) er saa hyggelige og hjelpsomme.

Viste ikke om noe support chat :blush:

Naar ble det slik at man maa rettferdigoere spoermaal man har her paa hw.

Endret av bergetun
Lenke til kommentar
@Typhon

Takker for svar

Til dere andre, saa gidder ikke jeg aa ringe fra Australia til Norge for aa spoerre ett saant simpelt spoersmaal naar folk her paa forumet (har iallefall veart) er saa hyggelige og hjelpsomme.

Viste ikke om noe support chat :blush:

Naar ble det slik at man maa rettferdigoere spoermaal man har her paa hw.

Da kan du bare sende en mail til Telenor så sparer du tlf. utgifter.... ;)

Lenke til kommentar

Men som regel tar det 10 min før man får et svar her, mens det kan bli en del lengre venting dersom man sender mail til Telenor. Og dersom man skulle sendt mailer i hytt og pine istedet for å skrive på dette forumet, hvorfor ikke maile f.eks.abit hver gang hovedkortet ikke virker? Det er jo greiere å spørre Abit enn å spørre her?

On-Topic igjen!

Endring av produkt/hastighet    0,-

Lenke til kommentar
' date='23/01/2005 : 13:55']

Men som regel tar det 10 min før man får et svar her, mens det kan bli en del lengre venting dersom man sender mail til Telenor. Og dersom man skulle sendt mailer i hytt og pine istedet for å skrive på dette forumet, hvorfor ikke maile f.eks.abit hver gang hovedkortet ikke virker? Det er jo greiere å spørre Abit enn å spørre her?

On-Topic igjen!

Endring av produkt/hastighet    0,-

Nå henviste jeg bare til bestilling på tlf. kontra telefonsamtale fra Australia til

telenor, svar har trådstarteren alledere fått ;)

Lenke til kommentar

Hvorfor ha et forum hvis ingen kan spørre om noe utenat noen bare skal henvise te telenor o.l. Hvis det er så mange som har så lite å gjøre at de bare skal henvise te Telenor, det har faktisk vært kjekt her på forumet jeg har lagt ut ting jeg lurer på og fått svar. Er enig i det at jeg sikkert kunne finne svaret på andre sider men de løsningene jeg har fått her på forumet er veldig bra.

Har du ikke noen gode svar å komme med så er du herved fritatt til å svare!!!!!

Et forum for alle "på alle nivåer"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...