Azton Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Hei! Jeg kjører Strict XHTML på siden min (har gått over til dette fra litt random HTML). Jeg skal bygge opp en login form, men får feil når jeg prøver å vadilere den. Koden ser ut slik: <div class="menu"> <?php if (!session_is_registered($SID)) { ?> <form action="index.php" method="post"> Brukernavn:<br /> <input type="text" name="username" size="18" /><br /> Passord:<br /> <input type="password" name="password" size="18" /><br /> <input type="submit" name="submit" value="Login" /> </form> <?php } else { include("php/admin/menu.php"); } ?> </div> Dere kan selv se hele koden på hjemmesiden min, samt det er en link som leder til vadilatoren. - Azton Edit: index.phps Endret 23. januar 2005 av Azton Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) <form action="index.php" method="post"> <fieldset><legend>Tittel på del av skjema</legend> <label for="username">Brukernavn:</label><br /> <input type="text" name="username" id="username" /><br /> <label for="password">Passord:</label><br /> <input type="password" name="password" id="password" /><br /> <input type="submit" name="submit" value="Login" /> </form> Fjern size-attributten, og bruk CSS og width-egenskapen i stedet. <br /> kan fjernes dersom label får display: block; Endret 23. januar 2005 av satyrium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå