Koyo Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Hva trenger Man for og Kobble Sony Ericsson t630 til Pc slik at man får internett Via mobiltelefon noen som kan hjelpe meg med det Hva er anbefalt Lenke til kommentar
covah Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Det er 3 måter å koble en T630 til en pc på. 1. Bluetooth 2. Infrarød 3. Kabel Hva du velger, avhenger av hva som passer best for deg og hva PCen din takler. Det mest praktiske er Bluetooth, da slipper du å styre med kabler og slipper å holde telefonen rettet direkte mot den infrarøde porten. Høyeste overføringshastighet du kan få idag (ihverfall med Telenor), er 52,3 kbit/s med GPRS. Lenke til kommentar
husmann Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Høyeste overføringshastighet du kan få idag (ihverfall med Telenor), er 52,3 kbit/s med GPRS. Fra Telenors hjemmesider: Tilleggstjenesten Data inneholder høyhastighetsdata (HSCSD). Høyhastighetsdata gir markedets raskeste GSM-baserte dataoverføringshastighet (opp til 57,6 kb/s). Høyhastighetsdata gir deg inntil fire ganger høyere hastighet enn det som er inkludert i våre standard GSM-abonnement. Jeg har brukt dette mye - både i inn- og utland. Min erfaring er at uansett hva tilbyderne lover har jeg aldri fått høyere hastighet enn 33,3 kb/s. Jeg har brukt Nokia 6210 og 6310i. Disse hastigheter gjelder uavhengig av GPRS eller vanlig oppsett. Jeg har imidlertid funnet ut at det ble billigere for meg med vanlig tilknyttning - ringe opp +47 915 00 920 enn å bruke noen GPRS-tilkobling. Mulig jeg har gjort det feil, men anederledes har jeg ikke funnet ut av det. Og som fremgår av siste linje i Telenors opplysninger - du må endre ditt abonnement for å få høyere hastighet enn 9,6 kb/s. Endret 23. januar 2005 av husmann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå