Åsmund Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg lurte på om dere ville vurdere ett forum for Amiga. Siden Amigaen ga så godt inntrykk er det fortsatt noen som tviholder på sine gamle Amigaer, og lurer sikkert på hvor man kan få reservedeler osv. Dessuten har det kommet en ny Amiga med nytt operativsystem en kan diskutere om. Sikkert noen som vil kjøpe eller har kjøpt den og kunne tenkt seg å komme i prat med andre norske brukere. All den Amiga nostalgien kunne jo finne sted i Amigaforumet også. Jeg vet mange har lyst på ett eller annet forum som appelerer til dem selv, men Amiga One er tross alt en helt ny maskin, ett helt nytt OS som nå endelig kan bli kjøpt igjen etter .. 15 år eller noe slikt. Jeg vil anta at en ny og unik datamaskin og OS vil være interessant for de fleste datainteresserte, selv om den ikke er kongen på haugen lenger. Håper i det minste på en vurdering. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Ettersom meget få folk her på forumet bruker Amiga, og enda færre diskuterer det, så ser jeg egentlig ingen grunn til å ha et eget forum for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg