zn00ker Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Hei! Er ikke 100% sikker på om det er i denna kategorien dette hører hjemme, men jeg spør her jeg. Jeg har kjøpt et Gainward GeForce4 TI4400 128mb DDR og har et problem når jeg booter Win 2k og XP for å formatere å installere på nytt. Det som skjer er at setupen begynner riktig, loader de filene som trengs. Men før jeg får opp de valgene hvor du vil reparere, installere helt nytt, hvilke partisjoner OSet skal ligge på å sånn så blir skjermen min svart! Eneste jeg får gjort er å restarte PCen. Hardwaren min står i siggen. Jeg har oxo spurt om dette på en annen tråd jeg hadde hvor jeg hadde et annet spørsmål. Tråden finner du her: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...rt=0&replies=20 Her kom shivac med et forslag, men åssen jeg oppdaterer BIOSen aner jeg ikke dessverre. Men er det noen som kan hjelpe meg med det eller har ett annet forslag så vær så snill og hjelp meg. Vil ikke sende tilbake kortet til komplett.no hvis jeg kan fikse det selv På forhånd takk! Lenke til kommentar
kpropp Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Jeg har prøvd å oppdatere Biosen på KT7A kortet, det hjalp ikke. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 14. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2002 Hmm.. Men det må da være en løsning på detta?!? Lenke til kommentar
kpropp Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Har også prøvd å spørre der på forumet, men ikke fått noen svar som helper. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 14. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2002 Neivel, men åssen oppdaterer jeg BIOS?? Lenke til kommentar
kpropp Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Laster ned fil fra http://www.abit.com.tw kopierer denne filen til diskett, restart masinen med boot (DOS) diskett. Setter i bios disken, kjør filen... flere filer pakkes ut... les readme filen. følg instr. NB. Ikke prøv å oppgrafere biosen mens du er i Windows. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 14. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2002 På readme fila så står det: 2.After BIOS updated, pull off the power core and then clear the CMOS data via jumper before restarting system please. Sikkert et dumt spørsmål, men denna jumperen er det den som brukes til å restarte BIOS med?? Lenke til kommentar
kpropp Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Jepp. På mitt kort er det jumperen rett ved tilkoblingen for extra USB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå