Xanitra Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Jeg kjøpte meg "Torsdags klubben" DVD her forleden til 179 kroner på spaceworld. Jeg forventet litt av samme kvalitet som NRK's utgivelser med Åpen Post, og lign. Til min store forskrekkelse var DVD'en et makkverk uten like. Selve hoved innslaget "høydepunkter" var helt forferdelig! Det var ikke mer enn en vanlig lengde torsdags klubb episode, og alt sammen var i korte snutter. Du flirte jo av Torsdags klubben for noe av det som gjorde det bra, var monologen mellom deltakerne. Men her får du det klippet i max 2 minutt lange minutt, og da rekker du ikke en gang å trekke på smilebåndet å bli medlem på smuget, før et helt nytt innslag dukker opp. Dårlig klippet og redigert. Jeg kunne klart det bedre. Nei, dette var dårlige saker. Å jeg oppdaget ikke den lille skriften "del 1" før etter at jeg hadde kjøpt DVD'en. Nei, har du torsdags klubben på VHS bør du annse deg selv som heldig. Unngå dette makkverket av et sammensurium for en hver pris!! Endret 23. januar 2005 av Xanitra Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Utrolig stygt at du ikke kan se hele "torsdager". Det hadde jeg forventet. Eller kanskje ikke hele, men ganske store deler av en torsdag. Ikke bra, ikke bra. Endret 23. januar 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå