rockyIV Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Hei! Er det noen som kan hjelpe?? Får ikke min opplåste, svensk kjøpte LG U8130 til å fungere med Telenor! Greier ikke å "holde" på nettverkstilkoblingen! rocky Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Feilpostet: Opperatører & tjenester Vennligst les dette for begrunnelse: http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=338721 -Flyttes Endret 23. januar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Det er fordi innstillingene er låst til 3 eller noe slikt. Ikke så mye å gjøre med det per i dag. Endret 23. januar 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Fjerne operatørlås er mulig på noen. Litt rart at de ikke informerer om at det er ca 50% sjanse på at de ikke klarer det. Men som trådstarter er inne på, så hjelper det ikke med opplåst telefon, når instillingene er låst slik at det norske UMTS nettet (eller WAP) ikke kan brukes. Endret 28. januar 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
tbone Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Stemmer det, men det er jo det denne unbrandingen bla fikser på.. Edit: iflg GSM Teknikk da.. Endret 28. januar 2005 av tbone Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Stemmer det, men det er jo det denne unbrandingen bla fikser på.. Ubranding ville nok fikset det, men de har ikke mulighet for å debrande den modellen... Lenke til kommentar
tbone Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Ok, nå er jeg forvirret... Hva mener du med debrande? Her er det snakk om å fjerne alle 3 innstillinger på telefonen slik at WAP/MMS fungerer i telenor nettet. Det står da ganske klart og tydelig her at de fikser dette på denne modellen. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Det står da ganske klart og tydelig her at de fikser dette på denne modellen. Nei, det står bare at den må debrandes. Det står ikke at de fikser det. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Ok...har skjønt du ikke liker konkurrenten, men hallo Det står at den må unbrandes for å virke i Norge, hvis du ser på samme side så tilbyr GSM Teknikk også dette. Er man i tvil så er det vel bare å spørre dem på forhånd... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Det står at den må unbrandes for å virke i Norge, hvis du ser på samme side så tilbyr GSM Teknikk også dette. Er man i tvil så er det vel bare å spørre dem på forhånd... Vis meg hvor det står at de debrander den modellen. Hvis du spør mckvakk i forumet her, kan han bekrefte at de ikke fikser det. Endret 29. januar 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
tbone Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Det står ikke direkte nei, (*bøye i støvet* ) men jeg forstod det sånn at bla ebbe77 hadde fått fikset sin der...menneh, jeg har nok blingsa. Lenke til kommentar
scorpionen Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg forsto det også slik når jeg holdt på å kjøpe 3 tlf ..... Da er vi to ! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hvis man fjerner operatørlåsen, vil man da kunne sende MMS? 3G er ikke viktig for meg, men jeg bruker MMS ganske mye. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 hva med å sjekke mumien.se De driver samme opplegg som gsm teknikk. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 De fjerner bare operatørsperre. Ikke noe unbranding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå