undef Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Hei! Jeg har to bærbare PC-er, en iBook og en PC. Sistnevnte er flat, lekker og kjapp - men strømforsyningen er stor som en murstein. iBook-en, derimot, har en bitteliten strømforsyning man plugger rett i veggen. Vet noen om tilsvarende små og bærbare, om ikke nødvendigvis like "pene", strømforsyninger er å få kjøpt til PC laptops? Det er irriterende å ha en flat og fin PC når tykkelsen i prinsippet tredobles og vekten økes med en tredjedel, bare fordi strømforsyninga må være med i veska når jeg er ute og reiser. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Du kan sjekke med leverandører av ekstrautstyr som Targus, Kensington med mer. Men å få tak i noe som er særlig mindre enn 10 cm x 4 cm x 2 cm, og ca 270 gram tror jeg er vanskelig. Endret 23. januar 2005 av Bolson Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Sjekk Griffin og kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå