Tommy Angelo Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Har solgt min 6600 som har virket som en drøm helt til nå. Men så har den begynt å klikke. Den nekter å laste ned MMS. SMS varsel (lyd/vindu) mangler. Det eneste som skjer når det kommer en melding er den lille konvolutten oppe i hjørne. Det dukker også opp en feilmelding "kan ikke skrive til disk" så blir skjermen hvit og telefonen må restartes. Og på toppen av alt dette så nekter alle meldinger i "kladd" å la seg slette. Heldigvis så har jeg fått penger for den, så jeg har kalt det "brukerfeil" og nekter å ta den i retur Men seriøst, har solgt den til en kompis og for å berge vennskapet så må jeg finne en løsning. Vil helst ikke tilbakestille telefonen siden det da forsvinner en del programmer. Har aldri oppgradert firmware på en telefon, men regner med at det som er på telefonen da blir slettet? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Har aldri oppgradert firmware på en telefon, men regner med at det som er på telefonen da blir slettet? Det er helt riktig, dermed vil jeg anbefale deg å ta 'backup' av filene dine til et minnekort/SIM-kort (og ta dem ut før du leverer telefonen) ved hjelp av fks. Fexplorer... Du kan jo selvsagt alltids bare resette telefonen til fabrikkny stand, siterer her Lurifaksen fra vår tips & triks tråd : Hvis du vil formatere Nokias symbian mobiler, gjør du følgende: Tast inn *#7370# - mobilen vil bruke litt lang tid på å starte, men da er telefonen helt tilbakestilt til slik den var når du kjøpte den. På Nokia 6600 kan du holde inne stjerne, 3, og den grønne ringetasten når du skrur den på (helt til det kommer opp melding om at den formaterer) for å oppnå samme effekt... --- Feilpostet. Vennligst les dette for begrunnelse: http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=338721 -Flyttes. (Denne er nok litt på grensa, men grunnet FW/reset snakk så burde den nok ligge under prog, spill & OS kategorien) Endret 23. januar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå