Gå til innhold

Hvilke(n) artist(er) har du møtt?

Oovz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er noen jeg har snakket med, noen jeg har møtt og noen jeg har sett.

Jeg har snakket med OnklP et par ganger, på fest og backstage på konsert og sånt. Snakket med Jaa9 backstage. Snakket med Lille Philip flere ganger, han har besøkt meg på jobb og har vært hjemme hos meg og besøkt broren min. Jeg er bror til F em One i Equicez, så jeg snakker med han nesten hver dag, og har snakket med Cast i Equicez. Har også snakket med Nico D fra Ark Manifest.

Jeg har møtt, altså bare hilst på Vivi, syngedama fra PassIt Records. Sondre Lerche var faktisk på jobben min og kjøpte en mobiltelefon av meg. Så møtte jeg programlederen fra Hit Politiet, jeg husker aldri hva hun heter. Så kom Mr Lee innom jobben min og ville bli vist hvordan han skrev melding på sin nye Samsung telefon.

Folk jeg har sett gå forbi er blant annet Tina Turner på flyplassen i Sveits. Morten Harket ventet på samme fly som oss fra Spania til Norge. Så Kurt Nilsen utenfor en kebabsjappe i Oslo. Tok samme tog fra jobb som Idol Gaute. Jeg så Diaz, Kleen Cut og Dj Herklues på flyplassen i Gardemoen.

Ja det er det jeg husker nå hehe. Folka jeg har snakket med kan jeg vel takke broren min for, og de fleste jeg har sett er fordi jeg jobber på flyplassen og selger mobiltelefoner her. Eller hadde jeg nok ikke sett eller møtt mange "kjente" folk hehe.

Lenke til kommentar

Bandet mitt spilte splittkonsert med Jokke og Valentinerne på Uffa i Trondheim for leenge siden, Jeg sponsa øl på jokke, da ble han glad! Vi satt å drakk hele dagen før konserten, kom i godformen. Det var 3 band før Jokke skulle spille, Jokke headlina denne kvelden og spilte dermed sist, Jokke måtte hjelpes på scenen for han var så drita! Spilte 1 1/2 låt så svimte han av, resten av konserten måtte avlyses! :no: Stakkars fyr, kan ikke hjelpe for å tro at det var delvis min feil :cry:

Lenke til kommentar

Har spilt sammen med:

Terje Rypdal, Definite, Frode Alnæs, Elling, Kåre Nymark Jr., David Gald, Jens Arne Molvær (faren til Nils Petter) +++

Har prata med:

Steve Gadd

Og kan sikkert nevne hundre fler som jeg har møtt/prata med, men jeg orker ikke sitte og tenke :)

Lenke til kommentar
Jo Nesbø da jeg jobba i sikkerhetskontrollen på Gardermoen.

DET er faktisk en fyr jeg skulle ha likt å møtt!! :yes: Det er vel den artisten jeg liker aller best, som er norsk! :w00t:

..hvis vi ser litt bort ifra de "uoppnåelige"; Slash, Axl, Steve Vai, Metallica-folket, osv,osv,osv..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...