Gå til innhold

Hvilke(n) artist(er) har du møtt?

Oovz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Møtte Pål Flataa på by'n (kjelleren til Muddy Waters, tror jeg det var) på lørdag.. Hilste og sa'n lagde flott musikk! :yes:

..prata litt mer med han også, siden jeg måtte hjelpe venninna til kjæresten min å sjekke'n opp! hehe.. :!: ..jeg sto da for "unnskyld meg" -delen, før jeg kom med frasen "har du møtt..." :innocent:

hehe..

Lenke til kommentar

Jeg spillte i et hardcore/trashband i gamle dager, vi hadde gitt ut en 7" EP for egne penger, trykket i 500 eks. Så dro jeg og et par andre i bandet på Metallica konsert, dette var på And Justice For All turneen. Etter at konserten var ferdig ble vi igjen mens roadiene og det lokale crewet drev å rigga ned, så kom plutselig James Hetfield og Kirk Hammet spankulerende, vi gikk bort til dem å slo av en prat, så ga vi dem ett eks. hver av EPen vår. De lovte å høre på den når de kom hjem fra turneen. Det var stort! Glemmer det aldri!!

Lenke til kommentar

Åja... Vi spelte oppvarming for Paperboys(?) ein gang. Han fyren spurte meg backstage om det var liv der ute rett før dei gikk på. Eg svarte berre "tja.." For etter vi var ferdig å spele, stakk alle. Var sikkert dritartig for dei å spele der etterpå for 20-30 møkfulle folk. :green:

PWND!

Edit: Bjarne Brøndbo har eg helst på òg. No blii're liv!

Endret av Satrucci_
Lenke til kommentar

Melissa fra Auf der Maur, The Smashing Pumpkins og Hole bestemte seg for å slå av en prat med meg fra scenen en gang.

Etter konserten stod hun knappe meteren i fra og blunket dannet til meg, men ikke faen om jeg hadde testikler til å gå bort for å slå av en prat.

Men den skjeggete bassisten i nevnte Auf der Maur der i mot, han tillot testiklene mine meg å dra en liten konversasjon med.

Mine fem minutter vil jeg anta.

Traff forresten Elg en gang og spurte han om instrumentet obos virkning på all musikk hvor den deltar.

Elg var glad i blåseinstrumenter, men kunne ikke utdype saken noe mer ut over det.

Endret av SjokoladeJesus
Lenke til kommentar

Hei!

Eg er ikkje så opptatt med å ha møtt og snakket med kjendte musikkere men,noen har det nå blitt så langt i livet.

Dei eg kommer på er :

Lage Fossheim (I The Monroes)

Frontfiguren i Ole Ivars.

Og Marius Muller ein dyktig gitarist som "gjekk bort" så alt for tidlig :/

Lenke til kommentar
Crewet til Lynyrd Skynyrd!

you lucky sodd!!!!

uansett! møtt som i sett, eller som i snakka med?

ellers har jeg vel støtt på(sett såvidt) Marilyn Manson etter en konsert i oslo(var på konserten også da :D ) og Marco(bassisten i Nightwish)etter en konsert

Hehe...jeg jobbet på Norwegian Wood for noen år siden da Lynyrd Skynyrd spilte i Frognerparken :!:

Da var jeg backstage og hjalp crewet med å bære høytalere/teknisk utstyr som skulle brukes under konserten. Også fikk jeg et plekter av manageren som det stod Lynyrd Skynyrd på :yes:

Endret av Joakim83
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...