Gå til innhold

HL2 18+ Hva synes dere om aldersgrensen?


Anbefalte innlegg

Personlig så mener jeg at 18+ er et alt for drøyt merke på HL2..Greit jeg er 20, og ble også litt svett i boxeren av Ravenholm, men der stoppa det også...

 

Så kan vi jo komme inn på Norge og aldersgrenser.Jeg ser mange trekker frem ringens herre her, og jeg er evi enig. Er HL2 et 18års spill, så er LOtR ihvertfall en 16års triliogi.. Mamma mente sådann at det burde vært 20, da hun ikke liker å se på at noen blir kappet hodet av så det svarte blodet spruter, men det får være hennes sak.

 

BottomLine:

Voldlig sett er LOtR værre enn HL, da du mer eller mindre bare skyter findene/sprenger dem i HL, mens i Lotr så kappes de og kvestes.. Altså litt mer grotesk.. Og jeg vet ikke hva slags aldersgrense Alien vs Predator hadde jeg? Det var ihvertfall ikke 18!Og den er ikke mye værre enn HL! (Nå var HL litt mer underholdene ;))

Nå skal vi ikke komme inn på "påvirket- av- voldsspill- og- filmer-debatten" her, men det er faktisk stor forskjell på å se på film og spille spill. Det blir regnet som mye verre med et spill der kroppsdeler blir kuttet av, enn en film. Dette fordi i spillet gjør man det selv, mens i filmen observerer man bare, og ser det sannsynligvis ikke like mange ganger.

Endret av CheesyPoff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...