OmpaOmpa Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Heisann Skal Kjøpe ny ram til pc'en og trenger ram som funker bra til hovedkortet mitt. Tenkte på 2 pc3200 512 dual brikker Noen som har noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 har samme hk som deg og kjører OCZ Premier Dual Channel. Dvs to moduler på 512 MB. Fungerer knirkefritt, har også overklokket til XP3200+ så det funker fint å overklokke. Samme kan jeg si om Corsair XMS 3200LL som jeg hadde før. Med det vil jeg tro at all ram fra OCZ og Corsair er kvalitetsram som alltid vil virke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Asus har en oversikt på produktsiden til dette kortet (og andre) over kompatibel RAM. Hvor oppdatert denne er er ett annet spørsmål. Det som mange har erfart er at "billigram" bl.a. fra Twinmos ikke går så bra med dette kortet.. Selv har jeg kjøpt Kingston iht. til den tabellen som er "sertifsert" fra Asus for dette kortet.. Funker greit det. (Ikke var det særlig mye dyrere enn "billigram"). Lenke til kommentar
OmpaOmpa Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Har sett litt på denne typen http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304395&cks=PRL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå