Villmink Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Har bestemt meg for å prøve NOD32 etter å ha brukt Symantec produkter en lang tid. Når jeg starter en scan får jeg opp meldingen "C:\pagefile.sys - error opening (file locked) (4)". Er dette normalt? Er det evt. noe jeg kan konfigurere om for å få scannet denne filen? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Helt normalt det. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 er NOD32 noe å anbefale? og er det freeware? bruker norton systemworks 2005 nog kunne tenke meg å bytte Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 er NOD32 noe å anbefale?og er det freeware? bruker norton systemworks 2005 nog kunne tenke meg å bytte Niks, er ikke freeware, men er veldig bra. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 NOD32 er det programmet som jeg synest er det beste av de antivirus-programmer som jeg har brukt. Den finner absolutt alt. Den bruker også veldig lite av ressurser i pc'en, dette i motsetning til Norton Antivirus. De tester som Antivirus Bulletin har gjort kommer NOD32 best ut, dette over flere år. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 NOD32 virker veldig lovende så langt hvertfall, scanning går mye raskere enn med Norton og det ser ikke ut til å ta noe særlig ressurser. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 NOD32 er helt genialt. Er verdt hver eneste krone. Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 NOD32 er helt genialt. Er verdt hver eneste krone. Jepp Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Dette begynner å bli off topic... Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Dette begynner å bli off topic... Beklager. Jeg er enig at denne tråden har kommet helt skjevt ut. Tar på meg skylden der. Jeg hang meg vel opp i post nr. 2. For å svare på trådstarter : Prøv å deaktivere systemgjenopprettingsprogrammet i WinXP. Da vil problemet sannsynligvis bli borte. Start > Alle programmer > Tilbehør > Systemverktøy > Systemgjenoppretting. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Dette begynner å bli off topic... Beklager. Jeg er enig at denne tråden har kommet helt skjevt ut. Tar på meg skylden der. Jeg hang meg vel opp i post nr. 2. For å svare på trådstarter : Prøv å deaktivere systemgjenopprettingsprogrammet i WinXP. Da vil problemet sannsynligvis bli borte. Start > Alle programmer > Tilbehør > Systemverktøy > Systemgjenoppretting. Neei.. Det hjelper ikke. Men jeg tror det er sånn hos alle, har samme "problemet" Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Dette begynner å bli off topic... Beklager. Jeg er enig at denne tråden har kommet helt skjevt ut. Tar på meg skylden der. Jeg hang meg vel opp i post nr. 2. For å svare på trådstarter : Prøv å deaktivere systemgjenopprettingsprogrammet i WinXP. Da vil problemet sannsynligvis bli borte. Start > Alle programmer > Tilbehør > Systemverktøy > Systemgjenoppretting. Neei.. Det hjelper ikke. Men jeg tror det er sånn hos alle, har samme "problemet" Her er i allefall linken til der jeg fant "løsningen": http://computercops.biz/postp428708.html Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Det første jeg gjorde etter å ha installert XP var å deaktivisere denne funksjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå