Gå til innhold

NOD32 - prob ved scanning av pagefile

Anbefalte innlegg

Har bestemt meg for å prøve NOD32 etter å ha brukt Symantec produkter en lang tid. Når jeg starter en scan får jeg opp meldingen "C:\pagefile.sys - error opening (file locked) (4)". Er dette normalt? Er det evt. noe jeg kan konfigurere om for å få scannet denne filen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

NOD32 er det programmet som jeg synest er det beste av de antivirus-programmer som jeg har brukt. Den finner absolutt alt. Den bruker også veldig lite av ressurser i pc'en, dette i motsetning til Norton Antivirus. De tester som Antivirus Bulletin har gjort kommer NOD32 best ut, dette over flere år.

Lenke til kommentar
Dette begynner å bli off topic...

Beklager. Jeg er enig at denne tråden har kommet helt skjevt ut. Tar på meg skylden der. Jeg hang meg vel opp i post nr. 2. :blush:

For å svare på trådstarter : Prøv å deaktivere systemgjenopprettingsprogrammet i WinXP. Da vil problemet sannsynligvis bli borte. Start > Alle programmer > Tilbehør > Systemverktøy > Systemgjenoppretting.

Lenke til kommentar

Beklager. Jeg er enig at denne tråden har kommet helt skjevt ut. Tar på meg skylden der. Jeg hang meg vel opp i post nr. 2. :blush:

For å svare på trådstarter : Prøv å deaktivere systemgjenopprettingsprogrammet i WinXP. Da vil problemet sannsynligvis bli borte. Start > Alle programmer > Tilbehør > Systemverktøy > Systemgjenoppretting.

Neei.. :( Det hjelper ikke.

Men jeg tror det er sånn hos alle, har samme "problemet"

:thumbup:

Lenke til kommentar

Neei.. :( Det hjelper ikke.

Men jeg tror det er sånn hos alle, har samme "problemet"

:thumbup:

Her er i allefall linken til der jeg fant "løsningen": http://computercops.biz/postp428708.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...