sk1rty Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Hei, Jeg skal kjøpe meg 1x512 mb til mitt MSI MSI K8N NEO Platinum Edition akkurat nå har jeg 1x512 mb ( Denne ) som jeg har fått lånt av en kompis, hvordan brikke burde jeg kjøpe? HyperX eller 1x512 av den brikken jeg allerede har? Er HyperX i det heletatt kompitabelt med dette hovedkortet? Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Er du fornøyd med den du har, så er det en stor fordel å ha en som er lik din "gamle". Begge er av samme merket, samtidig har de samme timingsene. Så jeg vil si at du kjøper en av den du har Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Som sagt, jeg har ikke noe ram selv, bare låner denne hos en kompis... Derfor lurer jeg på hva som er best av HyperX og OCZ rammen Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Som sagt, jeg har ikke noe ram selv, bare låner denne hos en kompis... Derfor lurer jeg på hva som er best av HyperX og OCZ rammen De benytter begge Samsung TCCD IC'er så i og for seg så er det svært lite som skiller OCZ fra Kingston i dette tilfellet. Personlig ville jeg valgt OCZ, men dette er basert på min oppfattelse av OCZ som en suveren produsent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå