FuglFøniks Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Noen her med dette casetek-kabinettet? Hentet dette på fredag, og har ennå ikke fått til harddiskfestene. Det står på pakken at disse skal gjøre alt så mye enklere; vel, jeg føler noe annet. Det virker som Casetek har forsøkt å herme Chieftecs gode løsning, men der har de virkelig gluppet... Hvis noen her har dette kabinettet, som unntatt dette gir veldig mye for pengene, send meg en pm eller askriv i tråden. Jeg trenger rett og slett hjelp med disse! Link: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=20992 Endret 23. januar 2005 av pain Lenke til kommentar
durkin Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Firmaet jeg jobber med bruker casetech 1016 som standardkasser ved bygging av nye PCer. Ved nyåret skiftet casetech fester til HDD og CD ROM. De gikk over fra metall klips til plast. Plastklipsene holder som du sier ikke mål. Sikkert for å spare et par kroner pr kasse. Trikset vi bruker for å få de til å sitte er å feste de på cd/hdd og så bøye ut plasten etterpå. eneste måten å få de til å "klikke" seg fast på. Håper de går tilbake til metall igjen. Denne plastdritten holder ikke. Ellers er toweret helt suverent etter min mening. Med veldig gode løsninger og utnyttelse av plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå