Gå til innhold

Motorola E1000 & Stavekontroll iTAP T9

Anbefalte innlegg

Noen som vet når/om V1000 kommer til Norge?

*Sikle* Nei den må jeg bare ha... Der ryker feriepengene snart tenker jeg!

Hvor kan jeg få kjøpt den? (Utenlandsk side) :love:

Vet IKKE når den kommer hit men jeg vet om en side i USA. De selger IKKE denne men jeg kan få kjøpe en BETA bersjon til ca. 11.000,- blanke riksdaler

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heiper & Mobilguiden666, når dere testet denne la dere merke til hvordan kontaktlisten var bygget opp?

Noe som er synd på E398, er dette med 1 kontakt oppføring pr. tlf nummer og epost adresse i kontaktlisten. Når vi synker alle kundekontaktene våre med alle nummerene og epost, blir kontaktlisten relativt laaaang, kan dette være endret på e1000?? :yes:

Lenke til kommentar
Heiper & Mobilguiden666, når dere testet denne la dere merke til hvordan kontaktlisten var bygget opp?

Noe som er synd på E398, er dette med 1 kontakt oppføring pr. tlf nummer og epost adresse i kontaktlisten. Når vi synker alle kundekontaktene våre med alle nummerene og epost, blir kontaktlisten relativt laaaang, kan dette være endret på e1000?? :yes:

håper det er forbedra!

Er irriterende å ha 2-3 linjer på hver kontakt :(

Lenke til kommentar

Du fant det ut før jeg fikk svart :-) Dette var kanskje en av de forbedringene jeg likte best når jeg testet den, men jeg falt helt pladask for Videotelefoni så det er det jeg har pratet mest om :-) Får håpe at de fikser på dette på alle de andre fremtidige modellene også, som V635 osv. Er som sagt litt irriterende og ha 2-3 linjer med samme kontakt. Hvor fikk du den til så billig pris forresten? Bundet til 3 eller vodaphone?

-Heiper-

Lenke til kommentar

Helt enig at dette er irriterende.

Vi bruker disse i jobbsammenheng og har opptil 5 ulike oppføringer pr kundekontakt, og ca 200-300 kontakter, :cry:

Jeg har betalt £190, kjøpt på ebay, telefonen er unlocked og takler alle SIM.

Vi har bedrifts avtale med netcom, slik at 3G er dessverre lite aktuelt forløpig, men de er vel på nett med dette i mars, håper jeg!

Motorola er klar over at kundene ikke er helt fornøyd med at hvert nr får hver sin oppføring, og vil endre dette i framtidige modeller. :thumbup:

Lenke til kommentar

Kan også legge til at Moto skjermer har en kvalitet sammenlignet med Samsung angående fargegjengivelse og skarphet. Bare å se på triplet serien sine skjermer så ser man at det er veldig gode skjermer. E1000 er hakket bedre enn disse igjen med flere farger og større oppløsning.

Lenke til kommentar
Kan også legge til at Moto skjermer har en kvalitet sammenlignet med Samsung angående fargegjengivelse og skarphet. Bare å se på triplet serien sine skjermer så ser man at det er veldig gode skjermer. E1000 er hakket bedre enn disse igjen med flere farger og større oppløsning.

Motorola sine skjermer er overlegne! Til og med D500 kommer ikke opp til V3, V620, E1000 m. fler

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...