Gå til innhold

Cerwin Vega V12F !

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DraZen har rett i det han skriver, de kan lage mye bråk med liten forsterker, men god bassgjengivelse krever noe mer. Men når sant skal sies så spiller de ganske HØYT med relativt gøy bass også med en vissen Sony surround forsterker på "60W".

Min erfaring med CW (classic serien jeg har hørt mest) er at 10" er grei. 12" begynner å bli litt mye bass i forhold til diskant mellomtone (Om du skal skremme naboen er jo ikke det noe problem). Når vi spiller så hører vi det i hele huset (CW 10" Classic). Så en 12" med en heftig forsterker begynner nok å nærme seg naboene. (Med mindre du bor uti skauen med tre mil mellom hvert hus :p).

Stikk nå bare innom en klubb og få dem til å vri lyden på fullt. Det viktigste er jo at du selv er fornøyd, drit i naboene. :D

Lenke til kommentar

Joda! CV er utrolig morsomt til hjemmekino i noen perioder. Det blir ikke morsomt får man sitter og sliter å fokusere på bildet fordi lydtrykket er så stort at de får øynene til å vibrere..

Driver å bygger meg 4x12" på et 12m2 rom nå og håper på å få den samme effekten på gutterommet =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...