oevold Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 hei har RAID0 på 2 hardisker brukes til OS. men når jeg koblet til 200gb S-ATA hardisken min finner ikke pcen den? hva er problemet? hadde instalert windows før jeg koblet til 200GB disken. disken er også i NTFS format. MVH Odd-Erik Lenke til kommentar
oevold Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 ingen som vet? Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Er vel bare å spørre seg selv litt rundt det. 1. Sitter alt riktig i? (strøm, satakabel til disk/hk) 2. Finner den disken i BIOS? (På mitt EPoX hovedkort måtte jeg sette på: Enable S-ATA RAID.) 3. Har du søkt etter ny hardware i windows? 4. Instalert hovedkort drivere på nytt? (sata disker krever drivere som MÅ instalerer) Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Har du installert S-ATA driverene til hovedkortet? Maskinen finner ingen S-ATA harddisker før den driveren er installert. Lenke til kommentar
DaffyDuck Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Hm.. Hvilken Socket har du? og hvordan HK? Jeg tror kanskje at du ikke har installert driverne eller installert feile drivere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå