intel233mhz Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Lurer på hva normal cpu temp er på P4 3,2ghz??(med org kjøler) min går på 55-58 grader uklokket, er dette høyt? hva kan jeg gjøre for å få ned tempen?? Takker for svar! Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 jeg ahr en p4 3,0 klokket til 3,4 JEg bruker original cpu kjøler. Min idle temp ligger på 27-36 grader. Har 8 vifter til i kabbiset da. det er viktig med god luft gjennomstrømm slik at cpu vifte hele tiden får frisk luft å ta av. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Du kan sette inn kabinettvifter hvis du ikke har det ja. Eller skifte goop på kjøleren! (hvis du ikke allerede har lagt på en bra en da) Lenke til kommentar
blackice Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Ligger på 60+ på min 2.8e prosessor. Den orginale kjøleren som jeg fikk med suger helmaks. Er jo en rund kobberkjerne på den, men den dekker jo ikke hele cpu så hele kjernen blir ikke avkjølt. Kjøleribba mi blir ikke så varm som en cpu temp på 60grader skulle tilsi. Så pga dårlig kontakt er tempen så høy. Hva slags temp jeg vil få med prime95 har jeg ikke tenkt å finne ut. Så jeg anbefaler å bytte den ut hvis du sliter med ustabilitet/ problemer med å klokke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå