Fallingwater Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Har nettopp vært å sett denne, og fytti katta for en herlig film. Blod, gørr og deilige muterte vampyrer med enorme kjefter gjorde dette til en rikti underholdende film. Anbefales! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Jepp :razz: Her i Trondheim på Nova fikk Wesley applaus og antydning til trampeklapp av og til - meget uventet Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 litt for mye svosjing og svisjing med sverd til at det ble noe mer enn en middelmådig opplevelse (for meg, jaffal). det ble "svosj-svosj-svisj-svosj-svisj-svisj-svisje i luften, så et lite svisj bort på en fyr" også kommer vi helt sikkert til å få et tonn med gutteklubben-grei-folk bort på studioet som skal ha akkurat samme tatovering som snipes har. :/ Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Middels film, eneren var bedre :/ Typisk hollywoody mumbo jumbo, for å fore slavene.. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 15. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2002 Quote: Den 2002-06-15 00:19, borre skrev:Her i Trondheim på Nova fikk Wesley applaus og antydning til trampeklapp av og til - meget uventet Jepp. Vi var der sikkert samtidig... Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Seff er ikke filmen kommet hit enda, kongsberg er egentlig et tragisk sted å være :sad: Gleder meg vaffal veldig! Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 tror jeg har hatt den filmen i ca 3 mnd nå, velkommen etter :wink: (jada jada kino er best bla bla bla) Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Hei! Har ikkje sått sett den på kino endå.Men,er alltid redd for at oppfølgere blir dårlige. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Utifra forventningene (action-orgie) jeg hadde til denne filmen så var den meget bra.... Hvis du forventer deg en dypere innlevelse i vampyrenes mystikk så blir det skivebom. Underholdningsfaktoren er høy, så den er absolutt verdt å se.. Heltefaktoren er kanskje litt for høy, men hva kan man forvente ? :wink: Lenke til kommentar
The man! Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 synest den var skikkelig dårlig, lo faktisk flere ganger(på en negativ måte). Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Quote: Den 2002-06-19 05:50, aurstad skrev:tror jeg har hatt den filmen i ca 3 mnd nå, velkommen etter :wink:(jada jada kino er best bla bla bla) Jeg hadde den også rett etter den kom på kino i USA, men jeg hadde selvkontroll nok til å vente! Angrer ikke nå! Opplevelsen ville blitt ødelagt! Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Jeg har Blade2 liggende på CD. Har ikke sett den enda. Har ikke sett ener'n heller. Hmmmmz. Vanskelig valg, dette. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 så filmen på førpremmiere i oslo. var tilløp til trampeklapp og applaus på enkelte scener i filmen. vil tilogmed gå så langt som å si at det var litt star wars-tendesner i denne filmen. (folk klappet og jublet, noe jeg stort sett kun tidligere har sett i star wars-filmene og blade 2) tror du må like første film for at du skal like denne filmen. synes den første filmen var konge og denne sjef. gleder meg til nummer 3 Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Såg den på elderado i oslo :smile: bra film... har ikkje sett enaren Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Ja for vel se den eg og da siden mangen av dere syns filmen var bra,nr en var bra. Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå