CetOr Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Kan noen gi meg noen tips til vilken program(mer) jeg bør bruke får og overklokke RAMen min? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Det kommer jo helt ann på hvilket chipset du bruker tror jeg. Med mitt nvidia chipset så kan jeg bruke ...ehh, ja husker ikke helt navnet men finnes på nvidia.com! (Var så mange programmer der så jeg husket ikke helt hvem det var) NVIDIA nTune Performance Application Om jeg ikke tar helt feil så var det dette programmet jeg brukte da! men om du MÅÅÅ klokke RAM så kan du jo ta det i biosen om det ikke MÅÅ være et program. Endret 22. januar 2005 av _tHokA_ Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Gjør det sikreste : Overklokk din CPU og RAM i BIOS'n på hovedkortet. Kommer du ikke inn i Windows etter overklokking er det en veldig grei måte å vite at du har overklokket for langt. Tør du ikke rote i BIOS, burde du heller ikke overklokke! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Gjør det sikreste : Overklokk din CPU og RAM i BIOS'n på hovedkortet. Kommer du ikke inn i Windows etter overklokking er det en veldig grei måte å vite at du har overklokket for langt. Tør du ikke rote i BIOS, burde du heller ikke overklokke! som jeg skulle sakt det selv, bare litt bedre formulert Lenke til kommentar
CetOr Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Hvordan gjør jeg det da? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Hvordan gjør jeg det da? Om du er usikker på bionsen så hold deg til standard hastigheter! Du vil ikke tjene så mye at det er verdt å gjøre det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå