Mr.Garibaldi Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Hei Lurte på om noen hadde noen erfaringer med Acers Extensa 3000... Acer har nesten ingen informasjon om den på sidene sine, men jeg fant manualen på engelsk her.. Den sier ikke så veldig mye om levetid på batteriene, så hvis noen hadde mer håndfast informasjon om dette hadde det vært fint. Nærmeste jeg kommer er en liten kommentar om at hvis møter varer mindre enn to timer trenger man ikke ta med lader... Her er spesifikasjonene på tysk... Her står det "Lithium-Ionen Hochleistungsakku(65WH) bis ca.5h Akkubetrieb", men hvorvidt det kan oversettes til 5 timers batterilevetid er jeg usikker på... Selve pc'en med pris kan man finne her, hvor den koster 1 499,- €, som utgjør ca. 12 300,- NOK Hvis noen evt. vet noe om hvor støysvak den er hadde det vært fint, da den bør bl.a. kunne brukes under forelesninger og møter.... Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Funnet ut det jeg lurte på, men poster dette så hvis andre skulle lete etter det samme finnes svaret Det finner en stor tråd (650+ poster) om modellen her, men den er på tysk... Her er en kondensert oppsummering av Extensa 300x: Batteritiden er på inntil 5 timer, med stort batteri, kjent som 4400. Finnes også lite batteri kjent som 2200. Den er stillegående, dog med noe bråk ved oppstart på noen modeller. DVD-brennern er av typen LiteOn SOSW-852S, og er DL. Skjermen er WS 15.4" WXGA 1280*800 med automatisk tilpassning av lysstyrke Skjermkort: Radeon Mobile 9700 med 64Mb ram 1 års garanti som gjelder over hele europa, kan utvides til 3 år. Resten av specs på modellen jeg nok kjøper finnes i første post. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå