Errae Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Heisann! har planer om å integrere til thunderbird, men har problemer med å importere mailen min fra evolution. Når jeg går på tools->import i thunderbird og så velger mail så får jeg bare valget Communicator 4.x,- Hvis jeg velger og trykker next så står den bare der. Ingenting skjer... Så mitt spørsmål er: Hvordan gjør jeg dette ? tusen takk for svar! Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 http://applications.linux.com/article.pl?s.../1446217&tid=37 Lite kjapt Google søk Lenke til kommentar
Errae Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 tusen takk! den guiden fungerte nesten. Det var ment til en eldre evolution versjon, men med veldig småe forskjeller... Litt forskjeller i stiene /evolution (gammel) .evolution (ny). Ellers så trengte man ikke å lage nye mapper under mail boksen i thunderbird for undermapper som du hadde i evolution. Det var bare å legge de direkte inn i ~/.thunderbird/default.xyz/Mail/Local Folders/ (= Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 har planer om å integrere til thunderbird, men har problemer med å importere mailen min fra evolution. Når jeg går på tools->import i thunderbird og så velger mail så får jeg bare valget Communicator 4.x,- Som Evolution-bruker, hvorfor skal du migrere til Thunderbird? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 liker thunderbird best. (= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå