h0lg Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Hei folkens! Skal kjøpe meg ny pc (oppgradere allt). Til denne nye pcen trenger jeg et skikkelig kvalitets kabinett! Har tenkt litt på Antec P160W, ThermalTake Tsunami, Lian li PC6077BUSB og Lian Li PC7ASCAND der PC6077BUSB er litt vel dyr. Ser det billigste Lian Li kabinettet pent ut?(skal ha det i svart) kjøper i så fall en viftestyring til. Hva skal jeg velge? KOM med forslag! allt innen prisklassen 500 - 1400 kr er greit. Husk at det skal være plass til SLI, AMD64 osv. Og IKKE et kabinett som bråker sinnsykt! Det kan bråke, men ikke så mye. Har vel fått nedsatt hørsel på det ene øret grunnet støy fra PC'en Endret 22. januar 2005 av h0lg Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Er vel verd å nevne denne tråden som fåregår akkurat nå http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=361404 Eneste er vel at det kabinettet er litt for dyrt i forhold til hva du har sett deg ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå