Gå til innhold

Pop-port på N-Gage?

Gjest Yoshi

Anbefalte innlegg

*kremt* attention, please.

Nå har jeg fått bekreftet av en bruker her, som har N-Gage selv,  at N-Gage har pop-port.

WTF?!? N-Gage har ikke pop-port, har den første selv og jeg finner ikke noe pop-port jeg? :roll:

Kan heller ikke se at QD har pop-port heller.

Endret av Zemeckis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*kremt* attention, please.

Nå har jeg fått bekreftet av en bruker her, som har N-Gage selv,  at N-Gage har pop-port.

WTF?!? N-Gage har ikke pop-port, har den første selv og jeg finner ikke noe pop-port jeg? :roll:

Kan heller ikke se at QD har pop-port heller.

Hmmm....

blir litt forvirra nå...

Har påstander og argumenter for bege sider av saken fra sikre kilder...

Vet ikke helt hva jeg skal tro...

:no:

Lenke til kommentar
Hvem er det som sier at N-Gage(også QD) har Pop-port? Du vet hvordan en Pop-port ser ut? Jeg finner altså ikke en slik på begge N-Gagene ;)

Jeg vet veldig godt hvordan den ser ut...

Og jeg var forresten nedpå multinett i går og fikk sett på en ordentlig N-Gage...

Den hadde ikke pop-port :cry:

Men men...

Nå fant jeg ut at han jeg spurte hade misforstått spørsmålet mitt...

Jeg kan som sagt være litt uklar noen ganger...

Men men..

Da drar jeg på jakt nok en gang...

Lager ny tråd, hehe...

Eller hvis noen har veldig lyst til å si noe om Samsung V200, værsågod...

Så en bosjyre om den, tenkte jeg skulle lese litt i prisguiden. Har ikke gjort enda, men skal gjøre det så snartt dette innlegget er skrevet...

(Kamera er ikke min første prioritet, men jeg vil så gjerne ha det...)

Lenke til kommentar
Ikke kjøp V200 ;)  Gammel mobil med CIF camera.

Så det :thumbdown:

Noen som har noe annet å anbefale?

Så at både 6230 og K700i har falt i pris...

Kanskje du fyren som sa at jeg uansett endte opp med K700i hadde rett :hmm:

men jeg har ikke lyst på den, enkelt og greit..

Har egentlig mest lyst på en kamskjelltelefon..

Noen som kan anbefale meg noen kamskjelltelefoner med dugende kamera og minne?

(dugende kamera og dugende minne, altså)

EDIT: innlegg #300 :w00t:

og for et innlegg

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar

Tja, du har jo Nokia Nokia 6260 (med VGA-kamera og utbyttbart minne), Nokia 6170 (også med VGA-kamera men med kun 2.3MB minne). Så har du jo Samsung E330 og E700 (Begge har VGA-kamera og mye minne). Holdte på å glemme Nokia 7200 og 7270. Men N7200 har kun 2Mb minne og STN skjerm, mens 7270 har 32Mb minne og TFT-Skjerm.

Jeg hadde valgt Nokia 6260. Grunnet at den har symbian og utbyttbart minne til en hyggelig pris enn de andre. Kontra ytelse/pris. Eller hvordan jeg skal si det.

Lenke til kommentar

Tja, du har jo Nokia Nokia 6260 (med VGA-kamera og utbyttbart minne), Nokia 6170 (også med VGA-kamera men med kun 2.3MB minne). Så har du jo Samsung E330 og E700 (Begge har VGA-kamera og mye minne). Holdte på å glemme Nokia 7200 og 7270. Men N7200 har kun 2Mb minne og STN skjerm, mens 7270 har 32Mb minne og TFT-Skjerm.

Jeg hadde valgt Nokia 6260. Grunnet at den har symbian og utbyttbart minne til en hyggelig pris enn de andre. Kontra ytelse/pris. Eller hvordan jeg skal si det.

Hadde tnkt meg en til en litt hyggeligere pris i grunn...

Ikke at det er dyrt, men det er mye penger å bruke på en telefon synes jeg ;)

Lenke til kommentar

Okey. Hvor mye vil du ut med for en mobil da? Du kanskje noe brukt hos finn.no og bruktmarked.no. Men vil du ha en splitter ny klapptlf med mye minne og dugbart kamera så er vel Samsung E700 det beste valget, koster 2288kr hos utenabbonnement.no(ifølge amobils prisguide). ;)

Lenke til kommentar
Okey. Hvor mye vil du ut med for en mobil da? Du kanskje noe brukt hos finn.no og bruktmarked.no. Men vil du ha en splitter ny klapptlf med mye minne og dugbart kamera så er vel Samsung E700 det beste valget, koster 2288kr hos utenabbonnement.no(ifølge amobils prisguide). ;)

Skal helst ikke ut med mer enn 2000, men det kan funke med litt mer...

E700 og all Samsung med liknende menysystem er utelukket! Det får jeg bare ikke til å leve meg.

Ikke interreset i å kjøpe godt brukte mobiltelefoner.

Skal ha ny eller minimalt brukt...

Lenke til kommentar
...

E700 og all Samsung med liknende menysystem er utelukket! Det får jeg bare ikke til å leve meg.

Hmmm, da blir det vanskelig å finne en klapptlf som du øsnker deg om du ikke vil bruke Samsung, grunnet deres menyoppsett. Da bør du heller gå for en helt vanlig mobil. Kan anbefalle deg SE K500i, har denne selv og er knall fornøyd. Men ett minus kan jeg komme med er at bildene blir lit for støyete på skjermen når man tar bilder i høyere oppløsning. Men det kan kanskje fikses i en firmware(?).

Lenke til kommentar
...

Hmmm, da blir det vanskelig å finne en klapptlf som du øsnker deg om du ikke vil bruke Samsung, grunnet deres menyoppsett. Da bør du heller gå for en helt vanlig mobil. Kan anbefalle deg SE K500i, har denne selv og er knall fornøyd. Men ett minus kan jeg komme med er at bildene blir lit for støyete på skjermen når man tar bilder i høyere oppløsning. Men det kan kanskje fikses i en firmware(?).

Ja... K500i har vært en åpen mulig het helt siden jeg gikk på jakt etter ny mobil...

Har ikke utelukket den, men har veldig lyst på klapp..

Ellers har jeg sett på 7600.

I prisguiden står det feil... Billigste er 2008 hos mShop.

Den er ikke kamskjell men...

Noen som har noen gode telefoner å anbefale med dugende kamera og dugende minne il ca 2000 eller mindre??

Desperat!!

Lenke til kommentar

På lefdal så får man kjøpt SE K500i med Djuice kontant for 1395kr og Siemens CX65 med Djuice Kontant for 999kr. Så om du har et Telenor abb. fra før så er det ikke noe problem å bruke en av disse. Men har du en annen operatør kan det blir et problem. Men billigste Siemens CX65 koster 1784kr. Den har større oppløsning på skjermen, litt mindre minne(10MB) og med nyeste firmware så skal den visst støtte 3d-java, akkurat som SE K500i. Leste det på en lesertest av Siemens CX65 på forumet her.

Lenke til kommentar
På lefdal så får man kjøpt SE K500i med Djuice kontant for 1395kr og Siemens CX65 med Djuice Kontant for 999kr. Så om du har et Telenor abb. fra før så er det ikke noe problem å bruke en av disse. Men har du en annen operatør kan det blir et problem. Men billigste Siemens CX65 koster 1784kr. Den har større oppløsning på skjermen, litt mindre minne(10MB) og med nyeste firmware så skal den visst støtte 3d-java, akkurat som SE K500i. Leste det på en lesertest av Siemens CX65 på forumet her.

Hmm...

Har Netcom kontant nå.

Skulle gjerne hatt et abonnement, men det er så dyrt for tiden.

Har sett litt på Djuice magnum. Det ser så greit ut.

Man får 100 sms i måneden, ringeprisen er grei. Bedre enn 2,99 hvertfall.

Men 100 ss for 79 kroner er vel ikke billigere enn 69 øre per sms?

K500i er vel det greieste valget mitt nå.

Men jeg oppdaget at E330 har dalt i pris.

Har hørt rykter om at den ikke bruker det samme råtne menysystemet som E700.

Stemmer det?

Lenke til kommentar

Du burde ikke tenke så mye på hvordan mobilen dinn ser ut nå, vettu :thumbup:

Du skal jo kjøpe ny! :!:

Du kan jo kjøpe K700i og en mp3-spiller i tilleg! ;)

Så ikke ut som om N-gage har no pop-port, og hvis den har så gjør ikke det noen forskjell for det clip-on-kameraet du babler om :thumbdown:

Mitt forslag: :w00t:

K700i og en mp3-spiller :hmm:

K500i og en mp3-spiller :)

Alt ettersom hvor mye minne du trenger til bilder :ermm:

Eller bare ta 7600 og en mp3, som jeg :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...