Gå til innhold

Pop-port på N-Gage?

Gjest Yoshi

Anbefalte innlegg

Okey... prøver igjen siden det tydeligvis oppstod noen misforståelser sist gang.

Jeg skrev egentlig at jeg har hørt at jeg kan få et godt tilbud på N-Gage, men skrev ikke utdypende nok, dessverre.

Saken forandret seg da til at jeg fant en annen løsning som gjør at jeg kan f åråd til N-Gage QD. Bare glem det forrige jeg skrev og spør på PM hvis dere er desp etter en forklaring.

Jeg tenkte at jeg kunne kjøpe N-Gage QD/N-Gage og så kjøpe et klikk-på-kamera, men da må jeg ha pop-port på telefonen for at det skal funke.

Er det noen som vet om det er Pop-port på N-Gage QD/N-gage?

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette innlegget blir nå unødvendig.

Hvis en moderator ser dette og får lyst til å flytte denne tråden er det greit, men du skal vite at denne tråden ble misforstått og jeg fant en annen løsning og har ikke funnet det rimelig å lage en ny tråd når det gjelder nesten det samme.

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar

Du tipper at Ngage'n koster under 1000.,..

Men du har sjekka prisguiden for 7600, men du gidder ikke sjekke prisguiden for Ngage?

Skal du ha clipon kamera kamera til Ngage, og betale under 2000 så har du ett problem.

Du kommer til å enda opp med en K700i, husk at jeg sa det når du kjøper deg en mobiltelefon.

Du får ikke kravene dine til under 2000,-

Avgjort.

Lenke til kommentar

Okey...

Dette ble tydeligis misforstått...

Ser selv at jeg har skrevet litt rat formulert, men endra hele dritten i stedet.

Det dukket opp en annen mulighet jeg tenkte jeg kunne spørre om, og dette gjelder alle som har N-Gage eller N-Gage QD. Kan man bruke klikk-på-kameraene til Nokia på En av de telefonene?

Fant ut at de kameraene jeg så på(poster bilder senere)kun kan brukes på telefoner med pop-port-kontakt og fargeskjerm.

Det var da enkelt, tenkte jeg, siden alle nye nokiatelefoner leveres med pop-port(hvis noen lurer på hva det er, så er det et uttak på telefonen for innsetting av headsett og slikt(ikke lader)), men er N-Gage ny nok?

Fant ikke ut om dette på nokias hjemmesider og tenkte det kunne være smartere å spørre noen som har eler har hatt telefonen.

Så da spør jeg: har N-Gage pop-port?

Til ^cartman^: finnes det noe sånt som blåtannkamera??

Lenke til kommentar
Nei, verken N-Gage eller N-Gage QD har pop-port.

Huff da....

Det var da utrolig teit..

Finnes det klikk-på-kamera som ikke bruker pop-port da?

Noen her nevnte blåtannkamera...

Lenke til kommentar

Huff da....

Vet ikke om det finnes noe klikk kamera som ikke bruker pop-port for N-Gage f.eks. Har heller ikke hørt om noe bluetooth kamera for N-Gage eller andre mobile med bluetooth. Så her må du nok bruke Google litt, om du ikke har brukt det før ;)

Lenke til kommentar

Huff da....

Vet ikke om det finnes noe klikk kamera som ikke bruker pop-port for N-Gage f.eks. Har heller ikke hørt om noe bluetooth kamera for N-Gage eller andre mobile med bluetooth. Så her må du nok bruke Google litt, om du ikke har brukt det før ;)

Blæ....

Kjedelig da...

Ganske dumt, nå som jeg trodde jeg hadde funnet en løsning og greier...

Lenke til kommentar
Bluetooth-kamera...

Enda en side...

Det hadde jo nesten bare vært bedre å skaffe et ordentlig digitalkamera, hvis det ikke finnes noe bedre enn det der...

Det der kom opp da jeg søkte på google også..

Trodde først det bare var et vanlig kamera med blåtann, men neida...

Det koster nok mer enn jeg vil betale tenker jeg...

Hva tenker dere om kombinasjonenen N-Gage og T630?

Eller hva med N-Gage og K500i?

Det dumme med førstnevnte er kamerakvaliteten og minnekapasiten på T630.

Det dumme med sistnevnte er at de ikke kan kommunisere med hverandre med blåtann eller noe sånt.

Det gode med T630 er at den kommuniserer lett med N-Gage.

Det gode med K500i er minnekapasiteten.

Det står nok mellom de to nå.

Eller en 7600 :hmm:

Har bare veldig lyst på N-Gage og prøver å finne en løsning...

Lenke til kommentar
...

Vet ikke, men det kan du jo prøve å søke etter.

Vegard_: Hvorfor skaffer du deg ikke bare en SX1 da, hvis du vil ha en billig og bra kameratelefon?

Fordi jeg har så lyst på N-gage :cry:

Lenke til kommentar

*kremt* attention, please.

Nå har jeg fått bekreftet av en bruker her, som har N-Gage selv, at N-Gage har pop-port.

Men han hevdet også at de klikk-på-kameraene bare fungerer på s40telefoner. :cry: Synes Nokia har driti seg litt ut, siden alle s40-telefonene uten innebygd kamera ikke er mange i tallet, har ikke særlig mye minne og STNskjerm.

Veldig dumt...

Tror kanskje jeg bare kjøper meg en K500i og en mp3-schpeller da...

Eller SX1, som noen nevnte... Synes den er forferdelig stygg, men...

Kan ikke si noe særlig om min burgunderfargede 3510 heller :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...